زندان‌های رژیم صهیونیستی دیگر جایی برای اسرای جدید ندارند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

زندان‌های رژیم صهیونیستی دیگر جایی برای اسرای جدید ندارند

در پی بازداشت بی دلیل و گسترده شهروندان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست، زندان‌های رژیم صهیونیستی دیگر جایی برای نگه داری این بازداشتی‌ها ندارند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۶۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم مجبور شده دست کم ۲۰ عملیات بازداشت فلسطینی‌ها را طی دوره اخیر لغو کند.

 

این رسانه‌ها اذعان کردند که زندان‌های رژیم صهیونیستی در اثر بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی پر شده‌اند و دیگر جایی برای بازداشتی‌های جدید وجود ندارد.

 

لازم به ذکر است که نظامیان صهیونیست به صورت روزانه به شهرهای مختلف کرانه باختری حمله ور می‌شوند و ده‌ها جوان فلسطینی را بازداشت می‌کنند.

 

این در حالی است که تنها از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۹۳۰۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده‌اند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی فشارها علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و همچنین اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم را به شدت افزایش داده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار