یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و موج جدید بازداشت‌‌ها-راهبرد معاصر

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و موج جدید بازداشت‌‌ها

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به طور گسترده به شهرهای مختلف کرانه باختری یورش برده و بیش از ۱۰۰ نفر را با خود ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۸۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه به اردوگاه «الفارقه» در جنوب طوباس واقع در کرانه باختری یورش بردند که مبارزان مقاومت نیز اقدام به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی کردند.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، رزمندگان مقاومت فلسطین توانستند چند بمب در مسیر نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی و خودروهای نظامی آن‌ها منفجر کنند.

 

گردان‌های شهدای الاقصی در اردوگاه الفارعه اعلام کرد که رزمندگان این گردان‌ها وارد درگیری‌های مسلحانه شدیدی با اشغالگران رژیم صهیونیستی شده و با بمب‌های دست‌ساز آن‌ها را هدف قرار دادند.

 

بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با یورش نظامیان به اردوگاه الفارقه اقدام به تخریب عامدانه زیرساخت‌های این اردوگاه کردند، که رزمندگان مقاومت موفق شدند این بولدوزر را هدف قرار دهند.

 

منابع فلسطینی همچنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهرک «سلواد» در شمال شرق «رام الله» واقع در کرانه باختری رود اردن خبر دادند. بر اساس گزارش منابع فلسطینی ، نظامیان صهیونیست در این یورش بیش از 70 فلسطینی را ربودند.

 

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که نظامیان صهیونیست بیش از 30 فلسطینی را در شهرک «کفرنعمه» در غرب رام الله بازداشت کرده‌اند.

 

صهیونیست‌ها که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی سرکوبگری و حملات خود به کرانه باختری را تشدید کرده‌اند و سعی دارند مانع از ارتباط فلسطینی‌ها در این منطقه با یکدیگر شوند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده