وضعیت مبهم پرسپولیس برای جذب علی علیپور-راهبرد معاصر

وضعیت مبهم پرسپولیس برای جذب علی علیپور

هنوز مشخص نیست باشگاه پرسپولیس برای جذب علی علیپور برنامه‌ای دارد یا نه.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۲۴۶۹۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است. سرخ پوشان اگرچه امیدوار به ادامه همکاری با عیسی آل کثیر بوده و در انتظار بازگشت او از کشور ترکیه هستند اما به جز آل کثیر و برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های داخلی و آسیایی حداقل نیاز به دو مهاجم گلزن دارند و علی علیپور یکی از محتمل ترین گزینه‌ها برای انتقال به این تیم است. اما جالب اینجاست که هنوز دو طرف به شکل جدی مذاکرات را تایید نکرده‌اند.

 

موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که خبرهایی در مورد مذاکره باشگاه تراکتور با علیپور نیز شنیده می‌شود. زنوزی که علاقه زیادی به مهره‌هایی که سابقه بازی در پرسپولیس هستند نشان داده گویا علاوه بر دانیال، ترابی و بیرانوند به سراغ علی علیپور هم رفته و به دنبال جذب او است. آن هم در شرایطی که سرخپوشان تهرانی روی جذب جواد آقایی پور متمرکز شده و در انتظار پاسخ نهایی این مهاجم ملی پوش است.

 

همین چند وقت قبل بود که حسین بادامکی در مصاحبه‌ای و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد جذب علیپور ادعا کرد علیپور سرباز است. هرچند نزدیکان علیپور مدعی هستند این بازیکن سرباز نیست و دانشجوی کارشناسی ارشد دوره پیام نور است.

 

به تمام این‌ها باید اضافه کرد که علی علیپور همچنان منتظر پیشنهادات خارجی است. او چندی قبل در اظهارنظری به صراحت گفته بود از چهار کشور تیم‌هایی خواهان او هستند و خودش دوست دارد پیشنهاد اسپورتینگ لیسبون که صحبتش بوده قطعی شود وگرنه احتمال دارد به پرسپولیس بیاید.

 

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا به امروز خبر جدی در مورد مذاکره علی علیپور با باشگاه پرسپولیس شنیده نشود و باید دید در ادامه مسیر پرسپولیس و علیپور به هم نزدیک خواهند شد یا این مهاجم شمالی همچنان دور از پرسپولیس به فوتبال خود ادامه خواهد داد./خبرورزشی

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده