مذاکرات عیسی آل کثیر و پرسپولیس به کجا رسید؟-راهبرد معاصر
دو بازیکن استقلال با ماشین پلیس راهور ورزشگاه را ترک کردند! زلزله ۴.۴ ریشتری آرادان در سمنان را لرزاند برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان | زردپوشان به صدر رسیدند فیلم | آتش سوزی در پمپ بنزین میدان آزادی تهران پرواز گاریدو با چهارمین برد متوالی | بازگشت پرسپولیس به صدر جدول فیلم | عراقچی: صهیونیست‌ها می‌توانند اراده ما را یک بار دیگر آزمایش کنند سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد دستور فوری پزشکیان برای ساماندهی اینترنت عامل مسمومیت الکلی و فوت ۹ گیلانی در این شهر دستگیر شد آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت هشدار نارنجی برای شرق کشور | وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید ‌وزیر کشور: مشارکت مردم در امور ایران را خواهانیم سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است

مذاکرات عیسی آل کثیر و پرسپولیس به کجا رسید؟

گویا اتفاقات فصل قبل هنوز برای عیسی آل کثیر درس نشده و او همچنان ارقام بالاتری را از باشگاه طلب می کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۲۴۸۸۴۶

به گزارش راهبرد معصار؛ طی روزهای اخیر مذاکرات زیادی بین عیسی آل کثیر و باشگاه پرسپولیس انجام شده است. این یک واقعیت است که هر دو طرف علاقمند به ادامه همکاری با پرسپولیس هستند و مذاکرات بین آن ها همچنان ادامه دارد.

اما موضوع جالب این است که با توجه به اتفاقات فصل قبل و رفت و برگشت عیسی آل کثیر به واسطه رقم قراردادش، پیش بینی می شد این فصل عیسی با تجارب قبلی کمتر با باشگاه وارد چانه زنی شده و با وجودی که بازیکن ملی پوش نیست، سقف پرداختی در نظر گرفته شده از سوی باشگاه را بپذیرد. اما شنیده ها حاکی از آن است در آخرین جلسه ای که بین طرفین برگزار شد، عیسی باز هم رقمی بالاتر از سقف بودجه را طلب کرده است.

نماینده عیسی با بیان این که این بازیکن به عنوان مهاجم آزاد پیشنهادات خوبی دارد، از باشگاه درخواست کرده تا رقمی بیشتر از سقف به او پرداخته شود. همان درخواست بقیه بازیکنان قدیمی و تمدیدی. اما باشگاه هیچ تمایلی ندارد تا سقف قرارداد را بالا ببرد.

حال باید منتظر بود و دید بالاخره عیسی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و پیش نویس قرارداد را که دراختیارش گذاشته شده امضا می کند یا باز هم همان مسیر قبلی را طی خواهد کرد./خبرورزشی

کلمات کلیدی: عیسی آل کثیر
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده