جزییات پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان به آلومینیوم-راهبرد معاصر

جزییات پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان به آلومینیوم

باشگاه سپاهان به شکل رسمی خواهان جذب بازیکن موردنظر پرسپولیس شد تا رقابت پرسپولیس و سپاهان برای جذب این بازیکن داغ شود
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۱۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  درحالی که مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات زیادی را به مهدی لیموچی و ایجنت این بازیکن داشتند، چند روز قبل نیز با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه آلومینوم اراک خواهان جذب او شدند. باشگاه پرسپولیس درحال حاضر دو بازیکن در تیم آلومینوم دارد و حاضر است این دو بازیکن را در ازای جذب مهدی لیموچی به شکل قطعی به این تیم منتقل کند.

 

احمد گوهری و ابوالفضل سلیمانی دو بازیکن پرسپولیس هستند که به عنوان بازیکن قرضی به آلومینوم منتقل شده اند و اراکی ها اگر لیموچی را به پرسپولیس بدهند، قرارداد قرضی گوهری و سلیمانی قطعی می شود.

 

از سوی دیگر باشگاه سپاهان نیز که مدت‌هاست به دنبال جذب مهدی لیموچی بوده و با ایجنت این بازیکن نیز ارتباط خوبی دارد، برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک نامه زده و خواهان جذب او شده است. عیسی مردادی، علی اصغر اعرابی و محمد علی‌نژاد بازیکنانی هستند که باشگاه سپاهان حاضر است برای جذب لیموچی در اختیار آلومینوم قرار دهد. سپاهان حاضر است از این لیست سه نفره، دو بازیکن را در ازای لیموچی، به آلومینیوم منتقل کند.

 

از این رو باید منتظر بود و دید درنهایت کدام یک از دو تیم بزرگ می توانند این بازیکن را جذب کنند. اگرچه خود لیموچی علاقه اش به پرسپولیس را علنی کرده اما شنیده می شود با توجه به رابطه خوب ایجنت این بازیکن با مدیران سپاهان احتمال حضور او در اصفهان بیشتر است.

 

این در حالی است که لیموچی اخیرا در کازرون علاقه اش به پرسپولیس را علنی کرده و گفته با افتخار پرسپولیسی هستم!/ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده