۳ نفر از مفقودین سیل سوادکوه زنده پیدا شدند-راهبرد معاصر

۳ نفر از مفقودین سیل سوادکوه زنده پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به مفقودی پنج نفر در حادثه سیل سوادکوه گفت: ۳ مفقودی این حادثه در بیمارستان بستری هستند و جسد یکی از مفقودان نیز در مسیر رودخانه تلار کشف شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۲۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: پس از حادثه سیلاب پنجم تیر در سوادکوه مفقودی پنج نفر اعلام شد که از سرنشینان خودرو‌ها بودند و امدادگران برای یافتن مفقودان به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از جست‌وجو مشخص شد سه نفر از پنج مفقودی پس از مصدومیت در سیل برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند افزود: پیکر یکی از ۲ مفقودی که بانوی ۲۵ ساله بود از رودخانه تلار و در ۴۰ کیلومتری وقوع حادثه بیرون کشیده شد.

فخاری افزود: ۳۲ گروه امدادی در منطقه حاضر و هم‌اکنون مشغول بازگشایی مسیر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از مسیر بازگشایی شده است، تصریح کرد: پس از وقوع حادثه سیل در محور سوادکوه و منطقه پل‌سفید ۶ تیم امدادی با تیم‌های ۱۷ گانه پشتیبانی ساری، جویبار، قائمشهر، سوادکوه شمالی، بابل، آمل، بابلسر، فریدونکنار بندپی به منطقه اعزام شدند. ۲ تیم واکنش سریع هم از استان تهران در محل حادثه مشغول شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰۸ نفر حادثه‌دیده از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند افزود: ۴۳ نفر نجاتگر داوطلب با بکارگیری ۷ دستگاه خودرو آمبولانس و ۱۲ دستگاه خودرو کمک‌دار، بکارگیری شد.

فخاری اضافه کرد: در این عملیات ۲۷ مورد تخلیه آب منازل مسکونی در روستا‌های کردآباد، آزادشهر و پل سفید انجام شد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده