صدیقی: حضور در انتخابات سرنوشت ملت را مشخص می‌کند-راهبرد معاصر
جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است تذکر ۳۳ نماینده به وزیر آموزش و پرورش درباره جذب نیروهای خرید‌خدماتی شورای نگهبان سلامت انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کرد اطلاعیه شماره ۲۸ ستاد انتخابات کشور جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم نیکزاد: رتبه‌بندی معلمان مدیون دولت شهید رئیسی است حیات مقدم: پزشکیان بابت بی‌اخلاقی قائم مقام ستادش عذرخواهی کند آغاز تبلیغات تلویزیونی جلیلی و پزشکیان از فردا/ اولین مناظره در راه است حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد فرمانده کل ارتش: خانواده سالم سبب سلامت جامعه می‌شود دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات و ناکامی ضدانقلاب در پروژه ۱۰۰۰ میدان توضیحات کامل نماینده مجلس از مطالبات فرهنگیان تا فرآیند نقل و انتقال معلمان + جزئیات سخنان وزیر آموزش و پرورش در مجلس درباره وضعیت حقوق و رتبه بندی معلمان

صدیقی: حضور در انتخابات سرنوشت ملت را مشخص می‌کند

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به نمازگزاران، گفت: حضور در انتخابات، سرنوشت شما را تعیین می‌کند و اثر رأیتان مشابه اثر رأی رهبری خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۲۴۷۳۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران، گفت: انتخابات بیعت با خدا، دین، امام زمان، امام راحل، شهدا و پرچم‌دار دین و الگوی تراز ما در دوران غیبت؛ آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است.


وی با بیان اینکه در ۴۵ سال گذشته مرتب مردم به صحنه آمدید و با علی بیعت کردید و با بیعت خودتان ولایت را تعمیق و ملیت و جمهوریت خودتان را تثبیت کردید، اظهار کرد: بنابراین مسئله انتخابات، مسئله اول ایران است.


خطیب نمازجمعه این هفته تهران تصریح کرد: جمهوریت و اسلامیت با خون هزاران پاک‌باخته توحید، امضا شده است.


صدیقی خطاب به مردم، گفت: شما در انتخابات با شهدا بیعت می‌کنید. نظام با جمهوریت خودش در دنیا احساس سرافرازی می‌کند.


وی اضافه کرد: حضرت علی(ع) با آن عظمتش، چون حمایت مردم را نداشت مجبور به صبر کردن تلخ و جانکاه شد.


خطیب نماز جمعه تهران با تأکید بر اینکه ملت ایران دست و بازوی امام‌زمان و رهبری هستند، گفت: موقعیتی که حضرت علی(ع) از آن برخوردار نبود، همین است، همراهی مردم با نظام به فضل الهی موجب برداشته‌شدن همه مشکلات و موانع خواهد شد.


صدیقی همچنین خطاب به نمازگزاران، تصریح کرد: حضور در انتخابات، سرنوشت شما را تعیین می‌کند و اثر رأیتان مشابه اثر رأی رهبری خواهد بود.


وی ادامه داد: حضور در انتخابات در حفظ امنیت و افزایش آن تاثیرگذار است. دشمن نمی‌تواند به شما ضربه بزند، اما وای از آن روزی که علی تنها بماند، در آن صورت مردم گرفتار ظالمان می‌شوند.


خطیب نمازجمعه این هفته تهران در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت سالروز هفتم تیر، گفت: هفتم تیر، روز غلبه خون بر شمشیر و غلبه جمهوری اسلامی است.
صدیقی اضافه کرد: در این روز، ۷۲ نفر از بهترین مسئولان کشور خونشان را پای انقلاب ریختند.


وی همچنین تأکید کرد: سالار این شهدا، شهید بهشتی بود که به فرموده امام(ره)، یک ملت بود؛ او پنجه به روی هیچ‌کسی نمی‌انداخت و در خدمت، بردبار بود.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهید رئیسی همان ویژگی‌های آیت الله بهشتی را داشت، به خصوص در دغدغه‌مندی مردم، اظهار کرد: اگر نگویم شهید بهشتی بی‌نظیر بود، کم نظیر بود.


صدیقی اضافه کرد: بنی‌صدر و جندیان ملی‌گرا، شهید بهشتی را منزوی کردند و به ایشان تهمت زدند، به‌نحوی‌که ایشان را گوشه‌نشین کردند، اما خون او موجب شناخته‌شدن خودش و جلای انقلاب اسلامی شد.


وی تأکید کرد: شهید بهشتی هم در فقه، مجتهد بود و هم در عرفان، عارف بود و هم در حکمت و فلسفه، صاحب‌نظر بود؛ ایشان نسبت به امامت و ولایت «منم‌منم» نداشت.


خطیب نماز جمعه این هفته تهران افزود: آیت‌الله شهید بهشتی خدمتگزار بی‌ادعا و همیشه در صحنه و متعبد بود.


صدیقی با بیان اینکه شهیدان بهشتی و رئیسی برای ما تراز، الگو و مدل هستند، گفت: رئیس‌جمهور منتخب، علاوه بر داشتن ویژگی‌های عمومی باید اصلح باشد.


وی با طرح این پرسش که اصلح کیست؟، گفت: اعتقاد رئیس‌جمهور به اعتقادات شما بسیار مهم است. رئیس‌جمهور باید همچون شهید بهشتی عقیده به مبانی انقلاب داشته باشد و شهید رئیسی نیز این‌طور بود.


خطیب نمازجمعه این هفته تهران اضافه کرد: آیت‌الله بهشتی، رهبری را مقتدای خودش می‌دانست.


صدیقی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید کارایی، انرژی و کفایت لازم را داشته باشد تا بتواند مثل شهید بهشتی فعالیت کند، گفت: رئیس‌جمهور باید عاشق مردم باشد.


خطیب نماز جمعه تهران، تصریح کرد: نفرت روزافزون و لعنت الهی بر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار که از  جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند./ فارس

ارسال نظر