زاکانی: حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است-راهبرد معاصر
مخبر در دیدار سفرای خارجی: رویکرد ایران در تعامل با شرق و غرب متوازن است جلیلی: بیکاری امروز جوانان نتیجه ۸ سال ناکارآمدی است پزشکیان: کسانی که زندگی‌شان نمی‌چرخد مالیات پرداخت نخواهند کرد پزشکیان: بارها گفته‌ام که کارشناس همه رشته‌ها نیستم کسب اکثریت آرای ایرانیان خارج از کشور توسط سعید جلیلی نامه رئیس ستاد جلیلی به دادستان کل کشور در مورد یک فیلم پیشنهاد دیوان محاسبات برای تامین مالی طرح جهش تولید مسکن اخذ رأی نزدیک به 98 هزار ایرانی خارج کشور دعوت علی لاریجانی از مردم برای شرکت در انتخابات امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است واعظی: ضدانقلاب به دنبال دوقطبی‌سازی و لجن‌پراکنی است تا هزینه آن را بر مردم تحمیل کند کاندیداها در مناظرات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند جزئیات مناظرۀ امشب ۲ نامزد ریاست‌جمهوری تاکید مردانی بر ضرورت اعلام برنامه از سوی نامزدها پاسخ دفتر بهادری‌جهرمی به ادعای سخنگوی ستاد پزشکیان

زاکانی: حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است

علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه امروز حمایت از آقای دکتر جلیلی بر همه ما فرض واجب است، گفت: با همه وجود خود باید در صحنه حضور پیدا کنیم و نگذاریم عده‌ای مسیری که دولت رئیس جمهور شهید داشت طی می‌کرد را تغییر دهند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۴۷۶۸۸

به گزارش راهبردمعاصر؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع برخی کنش‌گران و فعالان سیاسی در مجموعه سرچشمه با اشاره به اینکه امروز حمایت از آقای دکتر جلیلی بر همه ما فرض واجب است، اظهار کرد: با همه وجود خود باید در صحنه حضور پیدا کنیم و نگذاریم عده‌ای مسیری که دولت رئیس جمهور شهید داشت طی می‌کرد را تغییر دهند.

 

وی افزود: با تمام وجود خود تلاش می‌کنیم تا برادر عزیزمان با حضور مردم در انتخابات و مشارکت خوب‌شان، به لطف الهی پیروز از میدان بیرون آید و مسیر دولت آقای رئیسی حفظ شود.

 

زاکانی با تاکید بر اینکه بنده و امثال بنده تنها به وظیفه خود در میدان انتخابات 8 تیر عمل کرده‌ایم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه به همه توصیه کردند باید عدالت‌خواهی همراه با عقلانیت و آرمان‌گرایی را با واقع‌بینی همراه کرد. اصلح حتماً کسی است که علاوه بر صالح بودن رأی و اقبال مردم را هم دارد.

وی همچنین گفت: جا دارد از آقای قاضی‌زاده و تمام عزیزان فعال در ستادهای‌شان تشکر کنم. از آقای قالیباف نیز در خصوص بیانیه‌ای که صادر کردند و حمایت کردند و همچنین ستادهای ایشان تشکر ویژه دارم. آنچه اهمیت دارد تشخیص این بزرگواران مبنی بر تقویت جبهه انقلاب در مرحله دوم انتخابات است و همه باید از این دو بزرگوار و ستادهایشان تشکر کنیم.

 

زاکانی افزود: از آقای جلیلی و ستادهایشان نیز باید تشکر کرد که پرچم را محکم نگهداشته‌اند. ما هم کمک می‌کنیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه فتح جبهه‌های مختلف هنر بچه‌های انقلاب است، تأکید کرد: من دست یک‌یک شما فرزندان انقلاب را می‌فشارم و معتقدم باید همچنان تلاش کنیم تا بهترین اتفاق برای کشور رقم بخورد./تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده