رامین رضاییان در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفت-راهبرد معاصر
دو بازیکن استقلال با ماشین پلیس راهور ورزشگاه را ترک کردند! زلزله ۴.۴ ریشتری آرادان در سمنان را لرزاند برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان | زردپوشان به صدر رسیدند فیلم | آتش سوزی در پمپ بنزین میدان آزادی تهران پرواز گاریدو با چهارمین برد متوالی | بازگشت پرسپولیس به صدر جدول فیلم | عراقچی: صهیونیست‌ها می‌توانند اراده ما را یک بار دیگر آزمایش کنند سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد دستور فوری پزشکیان برای ساماندهی اینترنت عامل مسمومیت الکلی و فوت ۹ گیلانی در این شهر دستگیر شد آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت هشدار نارنجی برای شرق کشور | وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید ‌وزیر کشور: مشارکت مردم در امور ایران را خواهانیم سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است

رامین رضاییان در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفت

پرسپولیس مذاکره با رامین رضاییان بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان را استارت خواهد زد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۶۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به جدایی قطعی دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس، رامین رضاییان رسما در لیست خرید باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. در این میان حرف و حدیث‌های زیادی در مورد وضعیت قراردادی این بازیکن وجود دارد. در این که رضاییان با باشگاه سپاهان قرارداد دارد تردیدی نیست اما موضوع اینکه در قرارداد او با سپاهانی‌ها بند فسخی وجود دارد که به رضاییان اجازه جدایی می‌دهد.

گفته می‌شود این بند فسخ در سازمان لیگ به ثبت رسیده و خلاف ادعای باشگاه سپاهان تاکید نشده که تیم مقصد باید خارجی باشد و به همین دلیل رضاییان مشکلی برای جدایی از سپاهان نخواهد داشت و می‌تواند به باشگاه‌های داخلی نیز منتقل شود.

همین موضوع باعث شده تا باشگاه پرسپولیس رسما رضاییان را وارد لیست خرید خود کرده و مذاکره با او را استارت بزند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده