رمزگشایی از بند فسخ رامین رضاییان-راهبرد معاصر

رمزگشایی از بند فسخ رامین رضاییان

رامین رضاییان بدون رضایت باشگاه سپاهان نمی‌تواند به هیچ تیم داخلی منتقل شود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ این روزها بند فسخ قرارداد رامین رضاییان ابهامات زیادی را به همراه داشته است. این درحالی است که طبق آخرین خبرهای دریافتی در قرارداد این بازیکن بند فسخی آمده که طبق آن، رامین رضاییان با پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به تعبیر دیگر ۲۵۰ هزار دلار می‌تواند به هر باشگاه خارجی که خواست منتقل شود. این بند فسخ که در سازمان لیگ نیز ثبت شده فقط و فقط برای باشگاه‌های خارجی فعال می‌شود، با این حساب رامین برای پیوستن به باشگاه‌های داخلی باید با باشگاه سپاهان به توافق برسد.

گفته می‌شود استقلال و پرسپولیس خواهان رامین رضاییان هستند و در این میان گویا استقلال مذاکرات پراکنده و غیرمستقیمی هم با این بازیکن داشته است اما این مذاکرات تنها زمانی به نتیجه می‌رسد که سه جانبه باشد و سپاهان هم در جریان امور قرار بگیرد.

در این میان یکی از مسئولان باشگاه سپاهان درباره پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به رضاییان به خبرورزشی گفت:

هنوز و تا به این لحظه هیچ پیشنهاد کتبی از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای باشگاه سپاهان ارسال نشده و باید دید کدام یک از این باشگاه‌ها برای انتقال این بازیکن اقدام خواهند کرد.

شاید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصور می‌کنند اگر به سپاهان نامه بدهند، اصفهانی‌ها بحث معاوضه بازیکن را وسط بکشند اما برابر با شنیده‌های ما سپاهان آمادگی واگذاری رامین رضاییان را دارد./خبرورزشی

کلمات کلیدی: رامین رضاییان
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار