این مدافع پرسپولیس جدا می شود؟-راهبرد معاصر

این مدافع پرسپولیس جدا می شود؟

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۸۹۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران علی‌رغم قهرمانی در رقابت‌های لیگ بیست و سوم روزهای پر تب و تاب و حاشیه‌ای را دنبال می‌کند.

 

بعد از جدایی اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان نیز قرارداد خود را فسخ کرد و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نیز ۲ مهره تاثیرگذار این تیم راهی تراکتور تبریز شدند.

 

از طرفی نیز با توجه به درخشش عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ در ترکیب پرسپولیس، این بازیکن نیز مشتریان دست به نقدی از قطر دارد که به نظر می‌رسد جدایی او نیز محتمل باشد.

 

امروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل برخی از مسائل که گفته می‌شود عمده آن مالی است، در آستانه جدایی از سرخ‌پوشان قرار دارد. موضوع حائز اهمیت این است که باشگاه پرسپولیس چند روز پیش با همراهی مالک این باشگاه، طلب تمامی بازیکنان از جمله کنعانی‌زادگان را پرداخت کرد و هیچ‌کدام از بازیکنان کنونی پرسپولیس از این باشگاه طلبکار نیستند.

 

همچنین پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که سال گذشته کنعانی‌زادگان در شرایطی با قرارداد ۲ ساله به جمع سرخ‌پوشان بازگشت که در مفاد قرارداد وی هیچ بند فسخی وجود ندارد.

 

با این حال، گرچه این مدافع ملی‌پوش پیشنهادات قابل توجهی دارد اما تا زمانی که باشگاه رضایت‌نامه او را صادر نکند، نمی‌تواند از این تیم جدا شود و همچنان در لیگ بیست و چهارم نیز بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار