پرسپولیس یا تراکتور؛ تکلیف بیرانوند امشب مشخص می‌شود-راهبرد معاصر

پرسپولیس یا تراکتور؛ تکلیف بیرانوند امشب مشخص می‌شود

سنگربان شماره یک تیم ملی ایران تصمیم نهایی خود در مورد تیم فصل آینده‌ش را امشب خواهد گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۷۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکنند، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یکطرفه با سرخ‌پوشان کرد.

به دنبال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌ مدیره باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا برای جذب جانشین وی اقدام کند و در ادامه اقدام قانونی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی‌پوش خود در دستور کار قرار بگیرد. هرچند بیرانوند بارها از طریق واسطه‌های مختلف خواهان بازگشت به پرسپولیس بود اما مدیریت باشگاه هر بار مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد.

در شرایطی که بیرانوند با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در مورد حواشی اخیر واکنش نشان داده بود این سنگربان بار دیگر در تلاش بود تا با سرخ‌پوشان به توافق برسد که این بار باز هم درخواست وی با پاسخ منفی پرسپولیسی‌ها مواجه شد.

بیرانوند همچنان علاقه دارد تا به جمع سرخ‌پوشان باز گردد از طرفی نیز به نظر می‌رسد در باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط موجود عده‌ای از مدیران این باشگاه از مواضع قبلی خود کوتاه آمدند هرچند برخی از پیشکسوتان باشگاه مخالف حضور بازگشت وی هستند.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی ایران امشب تصمیم نهایی خود را در خصوص بازگشت به پرسپولیس و یا جدایی از این تیم خواهد گرفت./ایرنا

کلمات کلیدی: علیرضا بیرانوند
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار