قمه‌کشی در محله قره آغاج و مصدومیت ۳ نفر + توضیحات دادستان مرکز آذربایجان شرقی-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در ۲۱ استان خبر خوش وزیر رفاه: احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می‌شود اعضای هیئت عالی تجدید نظر وزارت بهداشت منصوب شدند صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات خطر انقراض در کمین ۲ هزار و ۴۰۰ گونه گیاهی در ایران هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!

قمه‌کشی در محله قره آغاج و مصدومیت ۳ نفر + توضیحات دادستان مرکز آذربایجان شرقی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در واکنش به خبر حمله به یک دسته عزاداری در تبریز، اظهار کرد: موضوع ارتباطی با دسته عزاداری نداشت و عده‌ای اراذل و اوباش با دعوای شخصی و هنجارشکنی در نظم عمومی اخلال ایجاد کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ بابک محبوب علیلو ضمن هشدار برای برخورد قانونی و قاطع با هرگونه رفتار‌های ناهنجار و ناقض قانون اظهار کرد: این افراد تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و برخی دستگیر و تفهیم اتهام شده و قرار تامین کیفری صادر و نامبردگان بازداشت شده‌اند که تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری بقیه افراد برای برخورد قانونی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با افرادی که طی رفتار‌های ناقض قانون، نظم عمومی را بر هم بزنند با قاطعیت در حدود مقررات برخورد خواهد شد و این قبیل افراد مشمول ارفاق‌های قانونی نیز نمی‌شوند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، وی با رد شایعه فوت افراد در حادثه قمه‌کشی شامگاه دوشنبه گفت: ۳ نفر در این حادثه مصدوم شدند که حالشان مساعد است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده