آیا عارف رئیس شورای سیاستگذاری دولت چهاردهم شده است؟-راهبرد معاصر

آیا عارف رئیس شورای سیاستگذاری دولت چهاردهم شده است؟

عضو هیئت‌مدیرهٔ بنیاد امید ایرانیان که پیشتر سخنگوی ستاد انتخاباتی وی نیز بوده است نسبت به چگونگی نقش‌آفرینی رئیس بنیاد امید ایرانیان در دولت آینده واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۲۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، عضو هیئت‌مدیرهٔ بنیاد امید ایرانیان که پیشتر سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف نیز بوده است، در گفتگو با فارس نسبت به چگونگی نقش آفرینی رئیس بنیاد امید ایرانیان در دولت آینده واکنش نشان داد.


سید حسن رسولي در پاسخ به سوالی درخصوص خبر های منتشر شده درخصوص  نقش دکتر عارف در فرایند دولت سازی رئیس جمهور منتخب گفت: حسب اطلاع من، دکتر عارف به عنوان یکی از شخصیت های ملی اصلاح طلب، تاکنون بیشترین  میزان حمایت سیاسی ممکن را از دکتر پزشکیان آشکارا و صادقانه به انجام رسانده است.


رسولی تاکید کرد: عمق روابط دوستانه متقابل آنان نیز برای من ثابت شده است و دیدار اخیر دکتر عارف با رئیس جمهور منتخب بسیار صمیمانه و با ارائه نظرات کارشناسانه از سوی آقای عارف همراه بود.


وی افزود: انعکاس مطالب اخیر از سوی افراد غیر مسئؤل در قالب توییت و نظایر آن را دون شأن بزرگواران  و ناشی از شرایط عدم استقرار سامانه حرفه ای دفتر رئیس جمهور می دانم به همین دلیل انتظار دارم برادرم جناب دکتر حاج میرزایی که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد درخصوص اینگونه مسائل بیشتر مراقبت کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار