چرا در برخی مدارس غیردولتی شیر رایگان توزیع نمی‌شود؟ + توضیحات وزارت آموزش و پرورش-راهبرد معاصر

چرا در برخی مدارس غیردولتی شیر رایگان توزیع نمی‌شود؟ + توضیحات وزارت آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید دوگانگی‌های کاذب خدمات بین مدارس دولتی و غیردولتی وجود داشته باشد، توضیحاتی در خصوص ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد محمودزاده با بیان اینکه سازمان مدارس غیردولتی تعهدی در تامین شیر مدارس ندارد گفت: بین مدارس دولتی و غیردولتی تفاوتی در نظام تعلیم و تربیت کشور وجود ندارد، همه دانش‌آموزان، دانش‌آموزان آموزش و پرورش هستند و هر برنامه‌ای که در مدرسه دولتی انجام می‌شود، در مدارس غیردولتی نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید دوگانگی‌های کاذب خدمات بین مدارس دولتی و غیردولتی وجود داشته باشد افزود: همه دانش‌آموزان و همه مدارس تحت نظر آموزش و پرورش هستند و همه برنامه‌ها طبق سیاست‌های ابلاغی از جمله آزمون، درس و کتاب درسی در آنها یکسان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در مورد توزیع نشدن شیر در برخی مدارس غیردولتی گفت: در طرح توزیع شیر گاهی طعم شیر به مذاق تعدادی از دانش‌آموزان نیست مثلا در روستاها، شیر در دسترس و طبیعی‌تر است به همین دلیل مقداری از سهمیه در نظر گرفته شده عودت می‌خورد و این دلیلی از جهت توزیع نشدن شیر در مدارس غیردولتی نیست.

محمودزاده با بیان اینکه زمانی که بحث توزیع شیر در مدارس، در دولت مطرح شد، فرقی بین مدارس دولتی و غیردولتی بیان نشد گفت: مدارس غیردولتی یک ظرفیت کمک کننده به آموزش و پرورشند که باید از ظرفیت‌های آنان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بحث توزیع شیر از طریق مدیران استان‌ها و مدیران مناطق استان‌ها پیگیری می‌شود اظهارکرد: چندین جلسه در وزارت آموزش و پرورش برگزار شده و امسال نیز موضوع در برنامه وزارتخانه پیگیری می‌شود. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار