بررسی موضوعات سهام عدالت در شورای عالی بورس-راهبرد معاصر

بررسی موضوعات سهام عدالت در شورای عالی بورس

بررسی چالش‌های برگزاری مجامع سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت، تکمیل اعضای کارگروه سهام عدالت و گزارش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مورد پرداختهای صورت گرفته به شرکتهای تعاونی سهام عدالت در جلسه شورای عالی بورس بررسی شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر، دویست و شصت و چهارمین جلسه شورایعالی بورس و اوراق بهادار به ریاست دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست مجید عشقی رییس شورای عالی بورس گزارشی تحلیل از وضعیت بازار سرمایه کشور به اعضای حاضر در جلسه ارائه کرد و در ادامه نیز گزارشی از عملکرد حسابرسان معتمد سازمان بورس و تهیه سند تحول حسابرسی در بازار سرمایه ارائه شد.

 

بررسی درخواست بانک مرکزی در خصوص معافیت از ثبت اوراق مرابحه ارزی و همچنین بررسی برخی چالش های برگزاری مجامع عمومی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت از دیگر موضوعاتی بود که در دستور کار جلسه اخیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار قرار داشت که در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

 

همچنین تکمیل اعضای کارگروه سهام عدالت، بررسی گزارش شرکت سپرده گذاری مرکزی در مورد پرداخت های صورت گرفته به شرکتهای تعاونی سهام عدالت و بررسی درخواست بانک صنعت و معدن در خصوص تاسیس شرکت تامین سرمایه از دیگر مواردی بود که در نشست مذکور مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

 

در بخش دیگری از جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار درخواست بانک سپه در خصوص انتقال خارج از ساعت سهام بیمه حکمت صبا به گروه حکمت ایرانیان، وصول برخی اظهارنامه های قضایی مرتبط با شورای عالی بورس و آخرین وضعیت سامانه های معاملات و پس از معاملات بومی مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار