اولتیماتوم روسیه به اروپا: پایتخت‌های شما در تیررس موشک‌های ما است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اولتیماتوم روسیه به اروپا: پایتخت‌های شما در تیررس موشک‌های ما است

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت: در حالی که آمریکا از تنش با روسیه سود می‌برد این کشور‌های اروپایی هستند که قربانی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «ما پتانسیل کافی برای مقابله با موشک‌های آمریکایی مستقر در اروپا را داریم، اما قربانیان احتمالی پایتخت‌های این کشور‌ها هستند». پسکوف این حرف را بیان کرد.

سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به برنامه آمریکا برای استقرار موشک‌های جدید در برخی کشور‌های اروپایی از قبیل آلمان، به اروپایی‌ها هشداری تند داد.

به گزارش راشاتودی، پسکوف هشدار داد: «همیشه یک وضع متناقض وجود داشته است: ایالات متحده انواع مختلفی از موشک‌ها را با بُرد‌های مختلف مستقر کرده البته معمولا هدفش کشور ما بوده است. بر همین اساس، کشور ما مکان‌های اروپایی را به عنوان هدف موشک‌هایمان در نظر گرفته است».

به گفته سخنگوی ولادیمیر پوتین، واشنگتن از تشدید تنش با مسکو به سود خود ادامه می‌دهد و کشور‌های اروپایی عضو ناتو تنها به عنوان اهداف مدنظر آمریکا ایفای نقش می‌کنند.

به دنبال نشست اخیر سران ناتو در آمریکا، واشنگتن هفته گذشته برنامه خود را برای شروع استقرار سلاح‌های دوربرد در آلمان در سال ۲۰۲۶ اعلام کرد.

پسکوف گفت که «کشور ما در تیررس موشک‌های آمریکایی مستقر در اروپا قرار دارد. ما قبلاً همه اینها را تجربه کرده‌ایم. همه اینها قبلا اتفاق افتاده است. ما پتانسیل کافی برای جلوگیری از این موشک‌ها را داریم، اما قربانیان احتمالی پایتخت‌های این کشور‌ها هستند». / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار