مفقود شدن خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مفقود شدن خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان

مرکز امنیت دریایی عمان اعلام کرد که هنوز خدمه نفتکش غرق شده در سواحل این کشور پیدا نشده اند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۳۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ از سرنوشت خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان همچنان خبری در دست نیست.

مرکز امنیت دریایی عمان روز چهارشنبه اعلام کرد که خدمه کشتی نفتکشی که روز دوشنبه در سواحل عمان غرق شد، همچنان ناپدید هستند.

این مرکز عمانی در پیامی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که خدمه این نفتکش شامل ۱۳ شهروند هندی و سه سریلانکایی است.

همچنین بنا به گزارش رویترز به نقل از مرکز امنیت دریایی عمان، نفتکش غرق شده در سواحل این کشور همچنان در دریا قرار دارد و معلوم نیست که آیا نفت یا فرآورده‌های نفتی آن به دریا نشت کرده است یا خیر.

داده‌های شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی هم نشان می‌دهد که این نفتکش به سمت بندر عدن یمن در حرکت بود و در بندر بزرگ صنعتی دقم عمان غرق شد.

خبرگزاری دولتی عمان اواخر روز دوشنبه گزارش داد که مقامات عمان عملیات جستجو و نجات را در محل حادثه با هماهنگی مقامات دریایی آغاز کرده اند. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده