ارتش یمن: پهپاد جدید «یافا»، تل آویو را در هم کوبید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ارتش یمن: پهپاد جدید «یافا»، تل آویو را در هم کوبید

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات ظفرمندانه در عمق اراضی اشغالی خبر داد که طی آن تل آویو در هم کوبیده شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۲۵۰۴۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای از حمله پهپادی به تل آویو خبر داد.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: به یاری خداوند عملیات نظامی منحصر به فردی اجرا شد که طی آن یکی از اهداف مهم در منطقه یافا اشغالی (آنچه در اسرائیل تل آویو نامیده می شود) هدف قرار گرفت.

 

وی افزود: عملیات با پهپاد جدیدی به نام یافا انجام شد که توان عبور از سامانه های رهگیری دشمن را دارد و توانست با موفقیت به هدفش اصابت کند. ما اعلام می کنیم که منطقه یافا اشغالی منطقه غیرامن است و هدف اساسی خواهد بود که در تیررس سلاح ما است.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ما روی جبهه داخلی دشمن صهیونیست تمرکز خواهیم کرد و عمق این رژیم را هدف قرار خواهیم داد. ما بانک اهدافی در فلسطین اشغالی داریم که از جمله آنها اهداف نظامی و امنیتی حساس هستند.

 

وی افزود: به یاری خداوند اهداف نظامی و امنیتی حساس در واکنش به کشتار دشمن صهیونیست و جنایات روزانه آن هدف قرار خواهد گرفت. ما به پشتیبانی از مبارزان در غزه و مدافعان امت اسلامی و عربی ادامه خواهیم داد. عملیات ما تا توقف جنگ و محاصره ملت فلسطین در غزه ادامه خواهد داشت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده