بهره‌گیری ارتش یمن از پهپاد رادارگریز در حمله به تل‌آویو-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بهره‌گیری ارتش یمن از پهپاد رادارگریز در حمله به تل‌آویو

یک منبع یمنی به جزئیات عملیات پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو پرداخت و اعلام کرد، پهپاد یمنی مسافتی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را طی کرد و مجهز به سیستم‌های پارازیت مدرن(اخلال در رادار) و نفوذ است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۲۵۰۴۸۲

به گزارش راهبرد معاصر،  یک منبع در یمن امروز جمعه پس از حمله پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو اعلام کرد که پس از آنکه کشورهای عربی موفق به رهگیری تسلیحات یمنی مورد استفاده برای هدف قرار دادن بندر ام الرشراش (ایلات) شدند،  یمنی‌ها پهپاد «یافا » را ساختند و آن‌ را پیشرفته کردند.

 

این منبع یمنی در گفت‌وگو با شبکه المیادین افزود: انبار مهمات یمنی‌ها از این نوع سلاح ها بسیار زیاد است و بی‌شک این آخرین سلاح نیست. عملیات نظامی در «یافا» همزمان با عملیات دریایی و مطابق با اهداف اعلام شده توسط ارتش یمن صورت می‌گیرد.

 

این منبع یمنی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اعلام کرد که پهپادی که امروز تل‌آویو را هدف قرار داد، ساخت کشور یمن است.

 

این منبع افزود که این پهپاد مسافتی بیش از 2000 کیلومتر را طی کرد و مجهز به سیستم‌های پارازیت مدرن(اخلال در رادار) و نفوذ است.

 

به گفته این منبع، بانک هدف در یافا متنوع، متعدد و دقیق است و این عملیات یک موفقیت نظامی پیشرفته محسوب می شود و یافا از امروز هرگز(برای صهیونیست‌ها) امن نخواهد بود.

 

این منبع گفت: بیانیه نظامی یمنی‌ها نشان از آمادگی کامل آنان برای هرگونه معادله و تغییر و تحولات است و این اقدامات گام‌های تشدید کننده‌ای است که هرگز از آن عقب نشینی نخواهد شد.

 

این منبع در این گفت‌وگو تاکید کرد، یمنی‌ها تحت تاثیر حملات و عملیات متقابل قرار نمی‌گیرند و به حملات خود در بانک اهداف مورد نظر ادامه خواهند داد.

 

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش یمن یکی از اهداف مهم در منطقه تل آویو را در عملیاتی منحصر به فرد هدف قرار داده است.

 

در بیانیه ارتش یمن آمده است: این عملیات با پهپاد جدید به نام "یافا" انجام شد که قادر است از سامانه‌های رهگیری دشمن عبور کند به طوری‌که رادارها قادر به شناسایی آن نیست و این عملیات، اهداف خود را با موفقیت محقق کرده است.

 

در این بیانیه منطقه اشغالی یافا منطقه "ناامن" اعلام شده که در برد و تیررس ارتش یمن قرار دارد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده