ترافیک سنگین در تمامی ورودی های تهران-راهبرد معاصر

ترافیک سنگین در تمامی ورودی های تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در تمامی محور‌های منتهی به تهران با توجه به اتمام تعطیلات شاهد ترافیک سنگین هستیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۲۵۰۵۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، ایمان محرابی‌نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران-شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده ولی آباد، محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های رینه ، آب اسک و مبارک آباد، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل امین آباد تا دلیچایی و محدوده شهر دماوند گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت-قزوین محدوده شهر رودبار  را شاهد هستیم و در حال حاضر در محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

 

محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل کردان تا پل حصارک و مهرویلا تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه-تهران محدوده های بهمن آباد و احمدآبادمستوفی را شاهد هستیم. 

 

وی افزود: همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قم-تهران محدوده کاروانسرای سنگی و حدفاصل واوان تا قیصرآباد و محور فشم-تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده