در تابستان 1403 به اروپا سفر کنیم یا روسیه؟-راهبرد معاصر

در تابستان 1403 به اروپا سفر کنیم یا روسیه؟

آشنایی با تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم‌های متفاوت باعث شده تا بسیاری از افراد سفر به اروپا را انتخاب کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۵۶۷

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ آشنایی با تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم‌های متفاوت باعث شده تا بسیاری از افراد سفر به اروپا را انتخاب کنند. در بین کشورهای اروپایی مختلف، روسیه یکی از بهترین مقاصد گردشگری توریست‌های اروپایی است. گنجینه‌های تاریخی و طبیعی بسیار با ارزش این کشور، سالانه مسافران زیادی را برای تماشا به این منطقه می‌کشاند. شاید بسیاری از شما برای انتخاب مقصد سفر تردید دارید، پس برای سفر به روسیه ابتدا با برخی از جاذبه‌های این کشور آشنا شوید.

 

چرا باید به روسیه سفر کرد

افرادی که علاقمند به تماشای آثار تاریخی، هنری و فرهنگی ارزشمند هستند، می‌توانند سفر به روسیه را انتخاب کنند. تاریخ طولانی روسیه، وجود فرهنگ‌های متنوع و هزاران جاذبه گردشگری رویایی، این کشور را به یکی از مقاصد گردشگری بزرگ تبدیل کرده است.

 

از شهرهای تاریخی چون مسکو گرفته تا سنت پترزبورگ با معماری باشکوه و کاخ‌های تاریخی بی‌نظیر، همگی آثار ارزشمندی برای ارائه دارند. تمامی آثار تاریخی این کشور گویای قدمت بلند آن از امپراطوری بیزانس تا حکومت تزارها و اتحاد جماهیر شوروی است.

 

تمامی فصل‌های این سرزمین پهناور زیبا و دیدنی هستند، چرا که جدا از جاذبه‌های طبیعی می‌توانید با تماشای جاذبه‌های تاریخی آن نیز متحول شوید. از طریق لینک زیر می‌توانید مجری مستقیم تور روسیه تابستان ۱۴۰۳ را بشناسید و بهترین قیمت‌های تور روسیه را ببینید.

 

فرهنگ منحصر به فرد

از مهم‌ترین دلایل سفر به روسیه می‌توان به فرهنگ جالب این منطقه اشاره کرد. مردم این منطقه به زبان رسمی روسی صحبت می‌کنند و رابطه خانوادگی آنها بسیار مشابه ایرانیان است. مردم روسیه بر اساس آداب و رسوم و فرهنگ خود هرگز گل زرد هدیه نمی‌دهند.

 

مقرون به صرفه‌تر بودن هزینه‌های سفر به روسیه

یکی از نکات مهمی که در برنامه‌ریزی سفر به آن اشاره می‌شود، هزینه‌های سفر است. در تمامی مراحل برنامه‌ریزی سفر از تهیه بلیط‌ گرفته تا گشت و گذار، خرید سوغاتی، صرف غذا، اقامت و... نیاز به پول دارند. در صورتی که تورهای گردشگری را برای سفر انتخاب کنید. قطعاً هزینه‌های شما مقرون به صرفه‌تر می‌شود. در صفحه قیمت تور روسیه تابستان ۱۴۰۳ می‌توانید هزینه‌های سفر به این کشور را برآورد کنید.

 

آب و هوای روسیه

در فصل‌های بهار و تابستان سفر به روسیه تجربه فراموش نشدنی برای شما مسافران عزیز خواهد بود. به دلیل مطبوع بودن آب و هوای این منطقه در فصل بهار و تابستان، گردشگران خارجی زیادی به روسیه سفر می‌کنند. در ماه‌های خرداد تا تیر یعنی ژوئن، شب‌های روشن روسیه بسیار زیبا و به یادماندنی هستند. در این ایام می‌توانید در فستیوال‌های موزیکال و نمایشی و همچنین دیگر مراسم‌های فرهنگی این کشور شرکت کنید.

 

معماری باشکوه

یکی از دلایل مهم سفر به روسیه شکوه معماری بسیاری از شهرهای تاریخی آن است. در تمامی شهرهای روسیه به ویژه مسکو قدیمی‌ترین شهر آن، شاهد معماری فاخر با طراحی رویایی خواهید بود. جدا از ساختمان‌های قدیمی حتی مترو شهر مسکو نیز مشابه کاخ‌های عظیم و باشکوه طراحی شده‌اند.

 

از زیباترین معماری‌های فراموش نشدنی این منطقه می‌توان به معماری امپراطوری روسیه سابق اشاره کرد که در میدان سرخ قرار دارد. با تماشای معماری رنگارنگ و تاریخی شهر سنت پترزبورگ پایتخت سابق روسیه، گویا در یک موزه تاریخی پر از تابلوهای نقاشی قدم می‌زنید.

سنت پترزبورگ مرکز فرهنگی روسیه است و در آن سبک‌های مختلف معماری‌های تاریخی را می‌توان مشاهده کرد. حتی تماشای کاخ یلاگین و کاخ میخائیلوفسکی برای شما مسافران عزیز تجربه استثنایی خواهد بود.

 

غذاهایی خوشمزه و آشنا با ذائقه ما ایرانی‌ها

یکی از مهمترین دلایلی که در بین کشورهای اروپایی سفر به روسیه پرطرفدارتر است، غذاهای آشنا با ذائقه ایرانی خواهد بود. با وجود غذاهای متنوعی که آشنا با ذائقه ایرانی‌ها است، هرگز در این کشور گرسنه نخواهید ماند. روسیه به دلیل غذاهای متفاوت و خوشمزه‌اش شهرت زیادی دارد.

 

غذاهای گوشتی و برخی از غذاهای محلی این کشور مشابه غذاهای ایرانی است. سمبوسه یا پلمنی که به عنوان یکی از غذاهای محلی نواحی سیبری شناخته می‌شود، طعم بسیار لذیذی دارد. در کنار این غذا، نوشیدن کواس به عنوان یک نوشیدنی محلی که از نوعی آرد تهیه می‌شود، طعم غذا را برای شما دلچسب‌تر می‌کند.

 

غذاهای دیگری همچون سیب زمینی پخته، چبورک، پیراشکی یا شاوارما جزو غذاهای خیابانی خوشمزه‌ای هستند که عطر و بوی آنها تمامی مسافران را وسوسه می‌کند. تور تابستان روسیه بهترین فرصت برای شما عزیزان است تا به این منطقه سفر کرده و طعم غذاهای محلی تابستانی مناطق مختلف آن را بچشید.

 

قبل از سفر با متخصص مشورت کنید

کارشناسان نهال گشت آماده ارائه مشاوره تخصصی قبل از سفر به گردشگران روسیه هستند. برای برآورد هزینه‌های سفر یا اطلاع از نحوه اجرای تور می‌توانید از طریق شماره 91008111-021 با کارشناسان تماس بگیرید. همچنین در وبسایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com می‌توانید با سایر تورهای گردشگری و مقاصد مختلف آشنا شوید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده