اتفاق عجیب برای پرسپولیس در نقل و انتقالات!-راهبرد معاصر

اتفاق عجیب برای پرسپولیس در نقل و انتقالات!

به نظر می رسد جوانگرایی، جایی در سیاست های باشگاه پرسپولیس جایی ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۵۹۹

به گزارش راهبرد معاصر، پرسپولیس تا الان با وجود جذب ۳ بازیکن و تمدید قرارداد با چند بازیکن فصل قبل خود، نقل و انتقالات خوبی نداشته و هواداران این تیم از عملکرد مدیران پرسپولیس راضی نیستند. پرسپولیس ستاره های زیادی را از دست داده و در چند پست به شدت نیاز به بازیکن جدید دارد. ضمن اینکه وضعیت ماندن یا رفتن گولسیانی هم مشخص نیست و ممکن است شاهد جدایی این بازیکن باکیفیت هم باشیم.

 

نکته عجیب در نقل و انتقالات پرسپولیس این است که میانگین سنی نفرات تمدیدی و بازیکنان جذب شده بسیار بالاست و آن طور که مشخص است، جوانگرایی جایی در سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس ندارد. همه تمدیدی های پرسپولیس بالای ۳۰ سال سن دارند و بین خریدهای این باشگاه، علی علیپور با ۲۸ سال سن جوان ترین بازیکنی است که با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

 

پرسپولیس یکی از مسن ترین تیم های فصل آینده خواهد بود و شاید این موضوع کار را برای این تیم در طول فصل و به خصوص لیگ نخبگان سخت کند. هرچند پرسپولیس به لحاظ تجربه ترکیب خوبی در اختیار دارد، ولی مسن بودن این تیم ممکن است به لحاظ دوندگی و بدنی مشکلاتی را به وجود بیاورد.

 

این درحالی است که پرسپولیس در لیست نقل و انتقالاتی خود چند بازیکن جوان را مدنظر داشت ولی با هیچ کدام به توافق نرسید و این بازیکنان راهی تیم های دیگر شدند.  / 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده