نبی: قلعه‌نویی هیچ توصیه‌ای درباره پرونده بیرانوند نکرده است-راهبرد معاصر

نبی: قلعه‌نویی هیچ توصیه‌ای درباره پرونده بیرانوند نکرده است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت که سرمربی تیم ملی ایران در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان تیم ملی دخالت نکرده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۶۴۳

به گزارش راهبرد معاصر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی در حاشیه سومین جلسه کارگروه نظارت بر تعمیر و مرمت ورزشگاه آزادی گفت: کار دشواری پیش رو داریم. ضمن تشکر از مسئولان شرکت تجهیز و استادیوم آزادی، امیدواریم ورزشگاه آزادی آماده میزبانی دیدار تیم ملی ایران و قرقیزستان در 15 شهریور باشد.

وی با بیان اینکه ناظران AFC یک هفته زودتر از مسابقه برای بازدید استادیوم به ایران می‌آیند و کلیه موارد را بررسی می‌کنند، تصریح کرد: به فکر این موضوع هستیم که استادیوم جایگزین را نیز انتخاب کنیم. تمام تلاش ما ابتدا تمرکز بر ورزشگاه آزادی است و سپس گزینه دیگر را بررسی می‌کنیم. برای لیگ نخبگان نیز چنین موضوعی را داریم و استادیوم‌های جایگزین برای باشگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، تکالیفی را راجع به استادیوم تختی خیلی خوب انجام داد. بخش‌هایی برعهده خود باشگاه‌هاست که امروز به باشگاه‌ها تکلیف شد تا آنها را انجام دهند. باشگاه‌ها باید مشارکت بیشتری داشته باشند. فدراسیون فوتبال و سایر ارگان‌ها فقط در حال تسهیل‌گری هستند. باشگاه‌ها میزبان‌های اصلی و وظایف ذاتی آنان محسوب می‌شود.

نبی در مورد جلسه با مسئولان سازمان نیروهای مسلح پیرامون سربازی فوتبالیست‌ها به‌ویژه ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: این دغدغه‌ای است که سال‌ها در تیم ملی و باشگاه‌ها داریم. روز دوشنبه هفته جاری با امیر فولادی (رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح) جلسه خواهیم داشت و امیدواریم آنچه به صلاح ورزش کشور و فوتبال ملی است، اتخاذ شود. 

وی درباره زمان احتمالی اردوی تیم ملی ایران بیان کرد: لیگ برتر از روز 25 مرداد ماه آغاز می‌شود و بعضی از بازیکنان در داخل مشغول خواهند بود. لژیونرها نیز چنین شرایطی دارند. فکر می‌کنم تصمیم قلعه‌نویی با درک این شرایط به گونه‌ای باشد که تصمیم بگیرند اردوی آنها در فاصله چهار یا پنج روز مانده به مسابقات آغاز شود.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در مورد شایعه تضمین سرمربی این تیم به علیرضا بیرانوند برای تغییر باشگاه عنوان کرد: اختلافی بین طرفین قرارداد وجود دارد که پرونده در کمیته تعیین وضعیت مفتوح بوده و در حال رسیدگی است. تعامل باشگاه‌ها و اهالی ورزش با تیم ملی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. در رسانه‌ها مطرح شد که قلعه‌نویی توصیه کرده این پرونده در کمیته تعیین وضعیت به نفع بیرانوند ختم شود که کاملاً کذب است. 

نبی با بیان اینکه سرمربی تیم ملی در این مسائل ورود و دخالت نمی‌کند، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال ارکان قضایی دارد و هرکسی مدعی است این مسئله صورت گرفته، مستندات خود را ارائه کند. این قبیل موضوعات از طریق امور حقوقی فدراسیون پیگیری می‌شود و نتیجه اعلام خواهد شد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده