وزیر دفاع انگلیس: نیروهای مسلح با مشکلات جدی روبرو هستند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

وزیر دفاع انگلیس: نیروهای مسلح با مشکلات جدی روبرو هستند

وزیر دفاع انگلیس هشدار داد که نیروهای مسلح این کشور با مشکلات و چالش‌های جدی از جمله کمبود نیروی انسانی روبرو هستند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، «جان هیلی» وزیر دفاع انگلیس می‌گوید نیروهای مسلح این کشور با «چالش‌ها و مشکلات جدی» از جمله کمبود نیروی انسانی، ناکارآمدی در فرآیند تدارکات روبرو هستند.

 

وی دراین‌باره گفت: ما می‌دانیم که هر سه نیروی ارتش، نیروی هوایی و نیروی دریایی با مشکلات جدی روبرو هستند؛ نیروهای بی‌انگیزه، ضایعات تداراک، روحیه پایین، بحران استخدام و حفظ نیروهای جدید و کهنه‌سربازانی که به خدمات شایسته دسترسی ندارند.

 

هیلی همچنین گفت که طی دو هفته پس از به قدرت رسیدن حزب کارگر، آشکار شده است که «این مشکلات بسیار بدتر از آن چیزی است که ما فکر می کردیم.»

 

وزیر دفاع انگلیس همچنین گفت: «ما باید برای نبرد آماده باشیم نه اینکه بین خودمان بجنگیم. واقعاً می‌خواهم شاهد کنار گذاشته شدن اختلافات قدیمی باشم. ما می‌دانیم که مشکلات جدی در نیروهای ما وجود دارد. فقدان نیرو، ضایعات تدارکاتی، روحیه پایین، بحران استخدام و نگهداری و نیروهای معلولی که نمی‌توانند به خدماتی که شایسته آن هستند، دسترسی پیدا کنند.»

 

پس از انتخابات ۴ ژوئیه، حزب کارگر اکثریت کلی مجلس عوام انگلیس را به دست آورد و به سیطره ۱۴ ساله حزب محافظه کار بر قدرت پایان داد. /مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده