گاریدو: خوش شانس بودم که در تیم‌های بزرگ کار کردم-راهبرد معاصر

گاریدو: خوش شانس بودم که در تیم‌های بزرگ کار کردم

سرمربی پرسپولیس گفت:الان نیاز داریم بازیکنان خوبی جذب کنیم و دروازه‌بان هم یکی از آنهاست. باید در سکوت و آرامش کار کنیم و بگذاریم آنطور که باید انجام شود. چون به شروع لیگ نزدیک می‌شویم ترجیح ما این است که بازیکنان مناسبی برای تیم جذب کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۲۱۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار دوستانه تیمش با اکسین تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره اینکه پرسپولیس الان دروازه‌بان اول ندارد، گفت: در بازه زمانی‌ای قرار دارم که کارهای مهمی انجام می‌دهیم. شاید من خوش شانس بودم که در تیم‌های بزرگ کار کردم و سختی های آن را می‌دانم. از آنجایی که می‌دانم باشگاه‌ها چطور کار می‌کنند الان در بازه‌ای هستیم که بازیکن جذب کنیم. اینکه زود بازیکن جذب کنیم، مهم است که بازیکن خوب جذب کنیم و همینطور که شما درباره دروازه‌بان گفتید، الان نیاز داریم بازیکنان خوبی جذب کنیم و دروازه‌بان هم یکی از آنهاست. باید در سکوت و آرامش کار کنیم و بگذاریم آنطور که باید انجام شود. چون به شروع لیگ نزدیک می‌شویم ترجیح ما این است که بازیکنان مناسبی برای تیم جذب کنیم و شاید بازیکنی جذب کنیم که به درد تیم نخورد.

او درباره لغو اردوی هلند و برگزاری اردوی پیش فصل در کشور ترکیه عنوان کرد: به نظرم مهم است که به یک اردو برویم. فکر می‌کنم به تیم کمک می‌کند که بهتر کار کند. باشگاه تا آخرین لحظه با گزینه‌های مختلفی کار کرده و بهترین گزینه را انتخاب کرده است. شرایط در ترکیه خوب است و تیم‌های بسیاری هستند که مانند ما در شرایط مساوی قرار دارند. تیم‌هایی وجود دارند که در پیش فصل هستند و می‌توانیم با آنها بازی دوستانه برقرار کنیم. شخصا راضی هستم و خوشحالم از کمپی که در ترکیه داشته باشیم، فکر می‌کنم می‌تواند پاسخگوی نیازها ما باشد./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده