پرسپولیس باز هم پسر یحیی گل محمدی را نخواست!-راهبرد معاصر

پرسپولیس باز هم پسر یحیی گل محمدی را نخواست!

مهدی عبدی با اعتماد گابریل کالدرون در پرسپولیس معروف شد اما به واسطه مصاحبه سه سال قبل یحیی گل محمدی، او را پسر یحیی می نامیدند...
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۲۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفتم آذر ماه سال 1400 قبل از بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، وقتی خبرنگاران در کنفرانس از یحیی گل محمدی پرسیدند چه مشکلی با مهدی عبدی دارد که از او کمتر استفاده می کند، سرمربی وقت پرسپولیس جواب داد؛ چه مشکلی با مهدی عبدی دارم؟ اصلا چرا باید با او مشکل داشته باشم، مهدی عبدی مثل پسرم است.

درست همان روزهایی بود که پرسپولیسی ها می گفتند عبدی هر شب در سالن های برگزاری کنسرت در برج میلاد و نمایشگاه بین المللی رئیت می شود و به دعوت خواننده ها، در کنسرت ها شرکت می کند. آن روزها یحیی گل محمدی کمتر به عبدی بازی می داد تا بیشتر او را به خودش بیاورد. او دوباره در پرسپولیس گل محمدی فیکس شد و دوباره هم در دربی به استقلال گل زد و مثل زمان کالدرون به قلب هواداران پرسپولیس راه یافت اما یحیی گل محمدی فصل گذشته او را نخواست تا راهی تراکتور شود.

مهدی عبدی حالا از تراکتور به پرسپولیس برگشته اما انگار خوان گاریدو هم با توجه به جذب علی علیپور، دیگر نیازی به عبدی ندارد.

آیا پسر یحیی گل محمدی این بار در فولاد شاگرد او می شود؟

پی نوشت: به حسن روشن می گفتند طفل شیرین رایکوف، به ربیع خواه لقب پسر برانکو داده بودند، دوره ای میثم بائو پسر قلعه نویی بود و دوره طولانی محمود فکری پسر زنده یاد منصور پورحیدری...  و از این دست نمونه ها در فوتبال ایران زیاد است اما داستان مهدی عبدی و یحیی گل محمدی شبیه این نمونه ها نیست. عبدی هیچ گاه آن قدر بازیکن مورد علاقه گل محمدی نبود که به او پسر یحیی بگویند و این لقب برحسب مصاحبه گل محمدی روی او نشست./خبرورزشی

ارسال نظر