بیرانوند پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس است؟-راهبرد معاصر

بیرانوند پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس است؟

علیرضا بیرانوند درحالی مدعی شده که با پیروزی در سوپرجام پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس می‌شد که این ادعا صحت ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا بیرانوند، دروازه بان سابق پرسپولیس در گفت و گوی اخیر خود ادعای جدیدی را مطرح کرده مبنی بر این که پیشکسوتان پرسپولیس دوست نداشتند او در پرسپولیس بماند، چرا که اگر فینال سوپرجام را می‌برد پرافتخارترین بازیکن باشگاه می‌شد. به همین خاطر نخواستند و نگذاشتند که این اتفاق برای او بیفتد.

این ادعا درحالی از سوی بیرانوند مطرح شده که نگاهی به آمار افتخارات بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد که بیرانوند حتی با قهرمانی در سوپرجام هم نمی‌توانست عنوان پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس را به نام خود ثبت کند.

آمار نشان می‌دهد در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس، امید عالیشاه با ۱۳ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس است. کاپیتان سرخ پوشان که یازدهمین فصل حضور در این تیم را تجربه می‌کند ۶ بار قهرمان لیگ برتر و دو بار قهرمان حذفی شده و ۵ بار نیز برنده سوپرجام بوده تا به همراه کمال کامیابی نیا عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس را به نام خود به ثبت رسانده باشد.

از این رو ادعای علیرضا بیرانوند که موفق شده ۱۲ قهرمانی همراه با پرسپولیس کسب کند، ادعای درستی نیست. بیرو سابقه ۶ قهرمانی در لیگ برتر، ۲ قهرمانی حذفی و ۴ سوپرجام را دارد که یک عنوان قهرمانی کمتر از عالیشاه و کامیابی نیا است.

جالب اینجاست که بیرانوند حتی اگر در پرسپولیس می‌ماند و قهرمان سوپرجام هم می‌شد، پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس نمی‌شد، چرا که عالیشاه هنوز در لیست سرخ پوشان حاضر است و در صورت قهرمانی در سوپرجام، یک قهرمانی دیگر را نیز به عناوین پر تعداد خود اضافه خواهد کرد.

از این رو و طبق آمار موجود، ادعای بیرانوند مبنی بر این که در صورت کسب یک عنوان قهرمانی دیگر می‌توانست پر افتخارترین بازیکن پرسپولیس شود و به همین دلیل پیشکسوتان دوست نداستند در پرسپولیس به کارش ادامه دهد، ادعایی است که واقعیت ندارد!  /خبرورزشی

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده