باشگاه پرسپولیس تمایلی به جذب ایوان آلخو ندارد-راهبرد معاصر

باشگاه پرسپولیس تمایلی به جذب ایوان آلخو ندارد

ایوان آلخو یکی از بازیکنانی است که روزهای قبل بحث حضورش در ایران مطرح شد و خبرهای زیادی در رسانه ها و همین طور فضای مجازی در مورد حضور قریب الوقوع او در استقلال منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۵۰

به گزارش راهرد معاصر؛ اما بنا به دلایلی پروژه جذب این بازیکن اسپانیایی متوقف شده و حتی دو طرف همدیگر را در فضای مجازی آنفالو کردند. اما موضوع زمانی جالب می شود که طی 48 ساعت اخیر بحث حضور او در پرسپولیس از سوی برخی از خبرنگاران حوزه استقلال با شدت زیادی مطرح شده است. فالو کردن گاریدو از سوی این بازیکن کافی بود تا برخی از خبرنگار- بلاگرهای حوزه استقلال، با انتشار خبرهایی مبنی بر توافق باشگاه پرسپولیس با آلخو حضور او در پرسپولیس را محتمل دانسته و حتی مدعی شوند این بازیکن به شدت به پرسپولیس نزدیک شده است.

این در حالی است که ایوان آلخو در لیست گاریدو و باشگاه پرسپولیس نیست و سرخ پوشان هیچ برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارند. واقعیتی که نشان می دهد انتشار این خبرها و نزدیک کردن این بازیکن به پرسپولیس در فضای مجازی اهداف دیگری دارد و شاید منتشر کننده تمایل دارد اخبار این بازیکن را به سمت و سویی جهت دهد تا باشگاه استقلال را مقابل هواداران این تیم قرار داده و مدیران استقلال خلاف نظر ابتدایی خود مجبور شوند برای جلوگیری از انتقال آلخو به پرسپولیس، به ثبت قرارداد با این بازیکن اقدام کنند. غافل از این که باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارد.

یکی از مدیران پرسپولیس در این خصوص به خبرورزشی گفت: هیچ برنامه ای برای جذب این بازیکن نداریم و تا این لحظه هم سرمربی تیم اصلا حرفی درباره چنین بازیکنی نزده است./خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار