بازیگر جان سخت درگذشت-راهبرد معاصر

بازیگر جان سخت درگذشت

خبر درگذشت بروس ویلیس، ستاره محبوب سینما، بسیار تکان‌دهنده و غم‌انگیز است. او که به خاطر نقش‌های اکشن و شخصیت کاریزماتیکش شناخته می‌شد، جای خالی بزرگی در دنیای سینما ایجاد کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۶۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ در مارس ۲۰۲۲، خانواده بروس ویلیس اعلام کردند که وی پس از ابتلا به زبان‌پریشی بازنشسته می‌شود. در فوریهٔ ۲۰۲۳ اعلام شد که او به زوال عقل پیشانی گیجگاهی مبتلاست. او امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در ۳۱ جولای ۲۰۲۴ به علت بیماری درگذشت.

 بروس ویلیس به عنوان یکی از چهره‌های شاخص سینمای اکشن، بر نسل‌های بسیاری از سینماگران و علاقه‌مندان تاثیر گذاشت. فیلم‌های او مانند مجموعه فیلم‌های "جان سخت" و "پالپ فیکشن" به آثار کلاسیک تبدیل شدند و همچنان مورد توجه قرار دارند. درگذشت ویلیس پایان یک دوران طلایی در سینمای اکشن محسوب می‌شود.

درگذشت بروس ویلیس باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران و همکارانش شده است. بسیاری از آنها در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های تسلیت خود را ابراز کرده‌اند. ما نیز به خانواده، دوستان و طرفداران ویلیس تسلیت می‌گوییم و برای آنها آرزوی صبر و آرامش داریم.

بروس ویلیس با بازی‌های درخشان خود، خاطرات خوشی را برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به یادگار گذاشت. او همیشه در قلب ما خواهد ماند و آثارش برای همیشه ماندگار خواهد بود. / خبرآنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار