نامه ابوترابی به فرزین درباره وام۴۰۰میلیونی محرومان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نامه ابوترابی به فرزین درباره وام۴۰۰میلیونی محرومان

نماینده نجف آباد در مجلس از مکاتبه با فرزین رئیس بانک مرکزی درباره عدم اعطای وام قرض الحسنه مسکن محرومان به واجدین شرایط خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۱۰

به گزارش راهبرد معاصر، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از مکاتبه با فرزین رئیس بانک مرکزی درباره عدم اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن محرومان به واجدین شرایط که طبق قانون بودجه سال جاری از تکالیف بانک مرکزی است، خبر داد.

 

نماینده نجف آباد بیان کرد: بسیاری از واجدین شرایط تسهیلات مذکور با مراجعه به دفاتر نمایندگان نسبت به عدم اعطای وام مسکن محرومان از سوی بانک‌ها گله‌مند هستند که با توجه به شرایط اقتصادی لازم است بانک مرکزی به این موضوع رسیدگی کند.

 

متن نامه نماینده نجف‌آباد به فرزین به شرح‌ ذیل است:

جناب آقای دکتر فرزین

رئیس کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات اللهى

احترام ضمن آرزوی قبولی طاعات عبادات و عزاداری‌ها همان گونه که مستحضرید قانونگذار در بند 4، قسمت ث، تبصره 13 قانون بودجه سال جاری بانک مرکزی را مکلف نموده است که به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان معسر با معرفی نهادهای مربوطه و تایید سازمان رفاه ایرانیان مبنی بر قرار داشتن این افراد در سه دهک اول درآمدی، وام قرض الحسنه مسکن محرومین به مبلغ 4 میلیارد ریال اعطا نماید. آنچه از صحبتهای مراجعین محترم مشمول این قانون به دفتر اینجانب تماسهای تلفنی و پیامکهای ارسالی برای اینجانب بدست می‌آید حکایت از آن دارد که متاسفانه این فراز قانون علی رغم گذشت 4 ماه از شروع ،سال هنوز اجرایی نشده است.

 

لذا شایسته است دستور فرمایید مفاد قانون مذکور به نحو مقتضی به بانکهای عامل اعلام تا در اسرع وقت نسبت به اعطاء تسهیلات به مشمولان قانون اقدام عاجل معمول و نتیجه را به اینجانب اعلام نمایند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار