احتمال قطع همکاری رونالدو با نایکی پس از ۲۰ سال-راهبرد معاصر

احتمال قطع همکاری رونالدو با نایکی پس از ۲۰ سال

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال، بار دیگر در حالی دیده شده است که کفش ورزشی غیر از نایکی به پا دارد. این در حالی است که او قرارداد مادام‌العمر با غول پوشاک ورزشی، نایکی، دارد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 04
کد خبر: ۲۵۳۱۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رونالدو بیش از ۲۰ سال است که با نایکی همکاری می‌کند و گفته می‌شود سالانه ۱۴۷ میلیون پوند از این شرکت درآمد دارد. او به عنوان چهره اصلی برند فوتبال نایک، بیش از ۷۰ مدل کفش مختلف از این شرکت پوشیده است و دسترسی به یک وبسایت مخفی حاوی انواع محصولات نایکی را دارد.

قرارداد مادام‌العمر او با نایکی در سال ۲۰۱۶ جنجال‌برانگیز شد و رونالدو معمولاً مانند لیونل مسی که با آدیداس قرارداد دارد، فقط از محصولات نایکی استفاده می‌کرد. او در زمینه مد، طرفدار برندهای لوکسی مانند گوچی و لوئی‌ویتون است اما در دنیای ورزش، به ویژه کفش ورزشی، همیشه به نایکی وفادار بود.

با این حال، اخیراً این روند برای برنده پنج جایزه توپ طلا تغییر کرده است. او هفته گذشته در یک بازی پدل تنیس با دوستش میگل پایشائو با کفش‌های ورزشی اسیکس دیده شد. نایکی نیز کفش‌های دویدن تولید می‌کند اما رونالدو در این مورد از اسیکس استفاده کرد و این تصویر به سرعت در فضای مجازی پخش شد.

اما طرفداران تیزبین متوجه شدند که او اکنون با کفش دیگری که هیچ ارتباطی با نایکی ندارد دیده شده است. رونالدو و خانواده‌اش در تعطیلات در مادرید هستند و جورجینا رودریگز، همسرش، ویدیویی از خود و رونالدو در حال دویدن تپه منتشر کرده است. در این ویدیو، کفش‌های رونالدو به وضوح دیده می‌شود.

به گفته سایت فوتی هدلاینز، رونالدو کفش‌های برند نسبتاً ناشناخته فیت‌هیت را پوشیده است و احتمالاً اختلافاتی با نایکی دارد و ممکن است قرارداد آنها به زودی پایان یابد. در سال ۲۰۲۲، کریستیانو جونیور، پسر رونالدو، به دلیل پوشیدن محصولات آدیداس مورد انتقاد قرار گرفت. رونالدو با عصبانیت پاسخ داد: «او هرچه می‌خواهد می‌پوشد، نه آنچه شما می‌خواهید.»/خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده