رونالدو به تنظیمات کارخانه بازگشت-راهبرد معاصر

رونالدو به تنظیمات کارخانه بازگشت

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر برای نخستین بار در دوران حضورش در لیگ حرفه‌ای عربستان، به CR7 دلخواهش تبدیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۹۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر در آخرین دیدار فصل جاری لیگ سعودی که با پیروزی چهار بر ۲ تیمش برابر الاتحاد همراه شد، دبل کرد و شمار گل‌های خود در این فصل را به ۳۵ رساند.

مرد پرتغالی با این ۲ گل، رکورد بیشترین تعداد گل تاریخ لیگ حرفه‌ای عربستان را شکست و به همان رونالدوی دلخواهش تبدیل شد.

رونالدو در صفحه اینستاگرام خود با تکرار جمله مشهور خود نوشت: من رکوردها را تعقیب نمی‌کنم، این رکوردها هستند که من را تعقیب می‌کنند. خیلی خوشحالم. در درجه اول به این دلیل که تیمم برنده شد و لیگ را خوب به پایان رساند. و در وهله دوم، رکورد گلزنی یک لیگ را شکستم و باید اعتراف کنم که این رکوردشکنی مرا خیلی خوشحال کرد و انتظارش را نداشتم. مهم‌ترین موضوع تیم است. در شرایط خوبی هستیم و حالا باید جام حذفی را ببریم.

رکورد پیشین بیشترین گل در لیگ سعودی را در اختیار عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی سابق النصر بود که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ موفق شد ۳۴ گل بزند. رونالدو که برای اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بازی کرده است، ژانویه ۲۰۲۳ به النصر پیوست.

به‌رغم دستاوردهای فردی رونالدو در این فصل، اوضاع برای النصر که از استعدادهای جهانی زیادی همچون سادیو مانه و بروزوویچ بهره می‌برد، چندان خوب نبود. آنها فصل را پشت سر الاتحاد به پایان رساندند و در فتح سوپرجام عربستان و لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماندند.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود. بازی فینال ۱۱ خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار خواهد شد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار