تأکید مجدد چمران بر روشن کردن کولرهای تاکسی-راهبرد معاصر

تأکید مجدد چمران بر روشن کردن کولرهای تاکسی

رئیس شورای شهر تهران بار دیگر بر روشن کردن کولرهای تاکسی توسط رانندگان تاکسی تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۲۵۴۰۱۷

 به گزارش راهبرد معاصر،مهدی چمران در حاشیه دویست‌وپنجاه‌وپنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز به طرحی در ارتباط با توسعه بخشی از باغ موزه دفاع مقدس و همچنین ادامه حسابرسی شرکت‌های شهرداری تهران از جمله در سازمان تاکسیرانی و سازمان میادین میوه و تره‌بار رسیدگی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز بررسی 10 پرونده باغ در دستور کار اعضای شورای شهر تهران است که اگر زمان اجازه دهد، این موارد را بررسی خواهیم کرد.

 

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا رانندگان تاکسی مکلف به روشن کردن کولرهای خودروهای خود در ایام تابستان هستند یا خیر تصریح کرد: زمانی این موضوع برای تاکسی‌های فرودگاه پیش‌بینی شد و قرار بر آن شد که در ایام تابستان خودروهایی که کولرهای خود را روشن می‌کنند مبلغی اضافه‌تر از شهروندان دریافت کنند اما ما از سایر رانندگان تاکسی انتظار داریم که کولرهای خود را برای ارائه خدمات مناسب‌تر بدون دریافت هزینه اضافه‌تر از شهروندان روشن کنند.

 

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری درباره تعیین تکلیف ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت گفت: در این بخش نیز ظاهراً مسائل اداری در حال انجام است و ان‌شاءالله شاهد ورود این ‌آنها به ناوگان حمل و نقل پایتخت باشیم.

 

چمران ادامه داد: البته برای ورود وسایل حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و واگن نیاز به همکاری و مساعدت دولت است.

 

وی با اشاره به حادثه سقوط یکی از پرسنل شهرداری منطقه 18 در یک آسانسور گفت: هفته گذشته در رابطه با این موضوع به صورت مفصل مباحثی مطرح شد اما این نکته حائز اهمیت است که معاون اجتماعی منطقه که پیش از این عنوان شده بود دو الی سه سال سابقه کاری در شهرداری تهران دارد، درست نیست و وی بیش از 18 سال است که در مجموعه شهرداری تهران فعال است. همچنین به هیچ عنوان درگیری بین این معاون و فرد فوت شده ایجاد نشده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده