قتل فجیع پسر بچه ۶ ساله توسط مادر و ناپدری-راهبرد معاصر

قتل فجیع پسر بچه ۶ ساله توسط مادر و ناپدری

زن و مرد آمریکایی که به اتهام قتل پسری خردسال دستگیر شده بودند، از سوی دادگاهی در میشیگان به حبس ابد محکوم شدند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۲۵۴۳۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد) امسال، پلیس میشیگان در جریان مرگ مشکوک یک پسربچه در منطقه مدیسون هایتس قرار گرفت و راهی محل حادثه شد. آنجا یک کاروان متحرک بود که تبدیل به محل زندگی خانواده‌ای سه نفره شده بود.

وقتی ماموران قدم به داخل کاروان گذاشتند پسر ۶ ساله را در حالی یافتند که بیهوش بود و با لباسش به دیوار منگنه شده بود. کمی بعد معلوم شد که او پس از اینکه به دیوار منگنه شده، هدف اصابت گلوله قرار گرفته است. این، اما همه ماجرا نبود. روی بدن پسربچه آثار جراحات متعددی دیده می‌شد که نشان می‌داد شکنجه شده است. در چنین شرایطی پسربچه به یبمارستان منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جانش فایده‌ای نداشت و او یک روز بعد جان خود را از دست داد.

پزشکی قانونی اعلام کرد پسربچه به دلیل شکنجه‌های متعدد و گلوله‌ای که به ساق پایش شلیک شده بود، جان باخته است.

او چولو جنینگز نام داشت و همراه مادرش الینا ۲۵ ساله و ناپدری‌اش دانیل جان جیاکینا، ۳۳ ساله در این خانه متحرک زندگی می‌کردند. شواهد نشان می‌داد که مادر و ناپدری چولو او را شکنجه کرد بودند تا وی را مطیع خودشان کنند. به گفته همسایه‌ها این پسر برای مدت طولانی در خانه زندانی می‌شد و مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفت.

در بازرسی خانه فیلم‌هایی از صحنه‌های آزار و شکنجه کودک خردسال پیدا شد. شواهد نشان می‌داد که مادر و ناپدری‌اش در زمانی که کودک را شکنجه می‌کردند از او فیلم می‌گرفتند.

همچنین آثار شلیک گلوله روی دیوار خانه پیدا شد که نشان می‌داد این زوج پسر ۶ساله را مثل سیبل به دیوار منگنه کرده و به طرف تیراندازی کرده بودند.

بدین ترتیب الینا و دانیل به اتهام قتل و کودک آزاری دستگیر شدند و به گفته کارن مک دونالد، دادستان اوکلند، آنها پس از محاکمه با حبس ابد روبه‌رو خواهند شد. / همشهری آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار