پاسخ تند پرسپولیس به عذرخواهی تاج-راهبرد معاصر

پاسخ تند پرسپولیس به عذرخواهی تاج

محمد دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مهدی تاج را متهم به جانب‌داری از تیم استقلال کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیش از شروع لیگ برتر مهدی تاج در نشست خبری خود در تبریز از باشگاه استقلال بابت اشتباه داوری در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان که منجر به قهرمانی سرخ‌پوشان شد، عذرخواهی کرد و گفت که این اشتباه سرنوشت لیگ را تغییر داد.

باشگاه پرسپولیس واکنش خاصی به این اظهارات نداشت، اما حالا محمد دلبری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داده است.

او در این مورد می‌گوید: آن چه اتفاق افتاد خیلی عجیب بود. درباره صحبت‌های آقای تاج باید بگویم به نظرم عذرخواهی که داشتند از بابت اشتباه داوری در آن یک بازی نبود، چون اشتباهات داوری بسیاری در جریان مسابقات روی داد و آن مورد به هیچ وجه تعیین کننده سرنوشت لیگ نبود.

دلبری با اتهام به تاج اظهار داشت: به نظرم جنس عذرخواهی آقای تاج برای بسیاری این تصور را ایجاد کرد که شاید بعضی در ارکان فوتبال و لیگ تلاش داشتند پرسپولیس قهرمان نشود یا یک تیم خاص قهرمان بشود، ولی نشد. در غیر این صورت چه جای عذرخواهی بود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: اگر پای اشتباه داوری در میان بود، ایشان پیش از اینها باید از پرسپولیس به‌خاطر اشتباهات داوری در دربی‌ها و جابه‌جا شدن امتیازات به سود رقیب ما در بازی مستقیم عذرخواهی می‌کردند. اگر عذرخواهی ایشان برای اشتباهات بود، باید از مردم صورت می‌گرفت. / ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار