ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی-راهبرد معاصر

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: شاهد بار ترافیکی سنگین در محورهای کرج به چالوس، آزادراه تهران-شمال و تهران-کرج-قزوین هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 02
کد خبر: ۲۵۶۱۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ پیمان کرمی، با اعلام خبر، افزایش چشمگیر ترافیک در جاده‌های شمالی کشور، از رانندگان خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت نکات ایمنی، سفر خود را آغاز کنند.

 

وی افزود: به دلیل شروع تعطیلات پایان تابستان و افزایش تقاضا برای سفر به شهرهای شمالی، شاهد بار ترافیکی سنگینی در محورهای کرج به چالوس، آزادراه تهران-شمال و تهران-کرج-قزوین هستیم.

 

رئیس پلیس راه استان البرز در ادامه در خصوص تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی افزود: به منظور مدیریت بهتر ترافیک، جاده‌های شمالی از ساعت ۲۳ روز ۱۱ شهریور تا ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۱۲ شهریور به صورت یکطرفه از تهران به سمت شمال باز شده‌اند، با این حال، با توجه به حجم بالای تردد، رانندگان باید انتظار ترافیک سنگین را در تمامی محورهای شمالی داشته باشند.

 

سرهنگ کرمی گفت: پلیس راه از رانندگان درخواست کرده است قبل از سفر، از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها مطلع شوند و برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشند. همچنین، از توقف در حاشیه راه‌ها خودداری کرده و با رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی و استفاده از تجهیزات ایمنی، سفری ایمن و آرام را تجربه کنند.

 

برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، می‌توانید با سامانه ۱۴۱ و راهور ۱۲۰ تماس بگیرید./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده