عارف:‌ شهادت می‌دهم دنیامالی در هر نقشی که برعهده گرفته موفق بوده است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

عارف:‌ شهادت می‌دهم دنیامالی در هر نقشی که برعهده گرفته موفق بوده است

معاون اول رئیس جمهور در مراسم تکریم و معارفه وزرای ورزش گفت: شهادت می دهم دنیامالی در هر نقشی که برعهده گرفته موفق بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 03
کد خبر: ۲۵۶۲۳۲

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه وزیر ورزش و جوانان ضمن تسلیت مناسبات ایام پیش رو، اظهار داشت: صمیمانه از آقای هاشمی برای گزارش کوتاهی که دادند و در جریان بخشی از تلاش‌های ایشان در این وزارتخانه مهم و کلیدی قرار گرفتیم تشکر می‌کنم ان‌شاءالله با توفیق الهی روبرو شوند.

 

وی عنوان کرد: به قهرمانان المپیک در پاریس تبریک عرض می‌کنم و برای عزیزان پارالمپیک آرزوی توفیقات بیشتر داریم.

 

معاون اول رئیس‌جمهور در توضیح پذیرش وزارت از سوی دنیامالی خاطرنشان کرد: ترک کردن مجلس و واگذاری خدمت به مردم کار بزرگی است به این دلیل که شما با مردم میثاق می‌بندید که کارهای آنها را پیگیری کنید. تشکر می‌کنم که ایشان پیشنهاد رئیس جمهور را قبول کردند تا دولت وفاق ملی روی کار بیاید.

 

عارف اضافه کرد: از اوایل دهه هشتاد ایشان را می‌شناسیم و شهادت می‌دهم ایشان در هر نقشی که برعهده گرفتند موفق بودند. ان شاءالله در این سنگر مهم نیز موفق خواهند بود.

 

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: از آقای دنیامالی خواهش می‌کنم هیچ وعده‌ای به مردم ندهند اما به اتکای مردم و NGOها باشند. راهبردی که ما باید دنبال کنیم چگونگی استفاده از امکانات در هر دو قسمت ورزش و جوانان باشد.

 

وی تصریح کرد: از آقای هاشمی تشکر می‌کنم که تکلیف دولت را برای چهار سال مشخص کردند. خواهش ما از آقای دنیامالی نیز این است که برای ما مشخص کنند امروز سرانه ورزش در کشور را مشخص کنند. برای مثال بررسی کنند آیا استادیوم آزادی برای جمعیت ما کفایت می‌کند یا نیاز به فضای جدید داریم؟

 

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ورزش‌های همگانی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: در گذشته در خصوص ورزش‌های قهرمانی چالش‌هایی داشتیم که که ضرورتی برای حضور در صحنه‌های بین المللی داریم اما امروز همه به اتفاق نظر رسیدند در این زمینه. قهرمانان ما باید در صحنه‌های بین المللی الگوی مردم و حتی الگو در نقاط دیگر جهان و معرف عقبه فرهنگی خود باشد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده