زلزله ۴.۳ ریشتری در سیستان و بلوچستان-راهبرد معاصر

زلزله ۴.۳ ریشتری در سیستان و بلوچستان

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براساس ارزیابی ها، تاکنون خسارتی از زلزله ۴.۳ ریشتری در فنوج به ثبت نرسیده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 06
کد خبر: ۲۵۶۵۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، مجید محبی افزود: در حال حاضر تیم‌های ارزیابی و امدادی در حال بررسی مناطق مختلف این شهرستان هستند و در صورت مشاهده خسارتی، موارد جمع بندی و اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس سایت لرزه نگاری دانشگاه تهران این زلزله ساعت ۱۷:۰۸ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

این زلزله در روستا‌های آبگاه کوچینک ملوران و وانان شهرستان نیکشهر که در ۴۰ روز اخیر در گیر زلزله هستند احساس شده و منازل مسکونی این مناطق را غیر قابل سکونت کرده است.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت: این زمین لرزه در نیکشهر تا کنون خسارتی جانی نداشته و تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی به منطقه اعزام شده اند.

به گفته مردم محلی ارتباطات مخابراتی در مناطق زلزله زده نیکشهر مختل شده است.

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرد: ساعت ۱۷:۲۶ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری، سیستان و بلوچستان ١٣ کیلومتری فنوج و ٣٥ کیلومتری بنت را لرزاند.

سید محمدمهدی سجادی ادامه داد: در پی این حادثه ۲ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستا‌های نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش درآمدند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار