تذکر به علی آبادی درباره قطعی های مکرر برق و گاز صنایع-راهبرد معاصر

تذکر به علی آبادی درباره قطعی های مکرر برق و گاز صنایع

نماینده شاهین‌شهر در مجلس از تذکر خود به وزیر نیرو درباره لزوم رفع بحران انرژی(برق و گاز) صنایع به منظور جلوگیری از تعطیلی و ورشکستگی واحدهای صنعتی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 07
کد خبر: ۲۵۶۵۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، از تذکر خود به عباس علی آبادی وزیر نیرو درباره لزوم رفع بحران انرژی(برق و گاز) صنایع به منظور جلوگیری از تعطیلی و ورشکستگی واحدهای صنعتی و بحران مالی سرمایه گذاران، جلوگیری از افزایش قیمت محصولات و به تبع آن مشکلات معیشتی جامعه، جلوگیری از سردرگمی در برنامه ریزی واحدهای صنعتی، جلوگیری از تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی و بیکاری کارگران و رفع نگرانی تولیدکنندگان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه قطعی‌های مکرر برق و گاز صنایع و واحدهای تولیدی در فصول گرم و سرد سال اثرات نامطلوب و جبران ناپذیری بر جامعه، اقتصاد، صنعت و معیشت مردم وارد می‌کند که تبعات آن قابل تامل است.

 

نماینده شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه ضروریست تدابیر لازم و سازوکارهای مناسب و برنامه ریزی شده ای چنان پیش بینی شود که علاوه بر سال جاری، در سالهای آتی نیز مشکلاتی را که هم اکنون بواسطه وجود قطع مکرر انرژی، صنایع را با خطر جدی مواجه کرده مرتفع شود.

 

به گزارش تسنیم، طبق ماده 206 آیین‌نامه داخلی مجلس، در کلیه مواردى که نماینده یا نمایندگان مطابق اصل هشتاد و هشتم (88) قانون اساسى، از رئیس‌جمهور یا وزیر درباره یکى از وظایف آنان حق سؤال دارند، می توانند درخصوص موضوع مورد نظر به رئیس‌جمهور و وزیر مسئول کتباً تذکر دهند.

 

هیئت رئیسه خلاصه تذکر را در جلسه علنى مجلس قرائت و متن کامل تذکر را به رئیس‌جمهور یا وزیر مربوط ابلاغ می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده