حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا-راهبرد معاصر

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن یکی از مواضع رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 15
کد خبر: ۲۵۷۴۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه خبری المیادین گزارش داد که مقاومت اسلامی در عراق امروز یک حمله پهپادی به یک هدف در شهر حیفا انجام داده است.

مقاومت اسلامی عراق هم تایید کرد: نیرو‌های ما یک هدف را در حیفای اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

در پیام مقاومت اسلامی عراق آمده است: در تداوم رویکرد خود در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری رساندن به مردم غزه، صبح امروز یکشنبه یکی از مواضع در حیفای اشغالی با پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

مقاومت عراق همچنین تاکید کرد که این عملیات در واکنش به جنایات رژیم غاصب در حق غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق بوده است.

این درحالی است که ارتش یمن نیز امروز یکشنبه یک عملیات موشکی بزرگ را علیه سرزمین‌های اشغالی انجام داد و منجر به تحمیل خسارات زیادی به اسرائیل شد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور طی عملیاتی تلافی‌جویانه، با موشک فراصوت منطقه یافا را در اراضی فلسطین اشغالی هدف قرار داده‌اند.

سرتیپ یحیی سریع گفت: موشک جدید با طی مسافت ۲۰۴۰ کیلومتر در عرض ۱۱ دقیقه به اراضی اشغالی رسیده است.

سخنگوی ارتش یمن گفت: این عملیات موشکی یمن، ترس و هراس را در دل صهیونیست‌ها انداخته است و عملیات منحصر به فرد امروز در چارچوب مرحله پنجم و شاهکار تلاش‌های قهرمانان نیروی موشکی یمن است که توانسته‌اند فناوری‌ها را توسعه دهند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده