پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان حداقل‌بگیر آغاز شد آزادراه تهران - شمال بسته شد؛ مسدودی ۵ روزه برای تعمیرات پیش بینی قیمت دلار ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ / دلار ریزشی شد+ قیمت انواع ارزها پیش بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ / سکه ۴ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد سقوط ۳.۵ میلیون تومانی سکه / طلای ۱۸ عیار ۲.۹ درصد کاهش یافت/ آخرین نرخ دلار در بازار اعمال شرایط جدید صدور و تعداد برگ دسته چک از هفته آتی + جدول دهک‌بندی یارانه با چه اطلاعاتی انجام می‌شود؟ فرزین: ‌نرخ ارز کالاهای اساسی تغییر نمی‌کند قیمت دلار، یورو و سایر ارزها امروز دوشنبه ۱۰ شهریور + جدول قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۴ + جدول قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی امروز دوشنبه ۱۰ شهریور + جدول فرزین: آرامش را به بازار ارز، کالا و بورس بازمی‌گردانیم صدور قرار جرم برای استخراج غیرقانونی رمزارز پیش‌بینی قیمت دلار فردا دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۴

تأمین سوخت کم سولفور کشتی‌های ایرانی از منابع داخلی

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: وزارت نفت برای تأمین سوخت کم سولفور از منابع داخلی، برای ناوگان ملی قول‌های عملیاتی داده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 22
کد خبر: ۲۵۷۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امکان تأمین سوخت کم سولفور کشتی‌ها از داخل کشور فراهم شده است، گفت: تأمین منافع نظام اسلامی و همه ذی‌نفعان به همراه شفاف‌سازی حداکثری، از جمله اهداف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: با تلاش برای شفاف‌سازی، اصلاح ساختارهای اداری و مالی به منظور کنترل هر چه بیشتر هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در دستور کار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد؛ ضمن اینکه تأمین منافع نظام جمهوری اسلامی و همه ذی‌نفعان به همراه شفاف‌سازی حداکثری و گزارشگری به موقع اقدامات از جمله اهداف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

 

مدرس خیابانی با اشاره به قانون الزامی شدن استفاده از سوخت کم سولفور که از دی ماه امسال و به دستور سازمان جهانی دریانوردی (IMO) برای تمام شناورها در جهان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اجرای این قانون چالش مهمی پیشِ روی ناوگان ملی ایجاد می‌کرد که در مذاکرات انجام شده با دستگاه‌های ذیربط و بویژه وزارت نفت، امیدواریم این نوع سوخت در موعد مقرر به دست ما برسد.

 

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این باره افزود: در این مذاکرات به مسئولان مربوطه گفته شد که هزینۀ سوخت وارداتی و مشکلاتی که تحریم می‌تواند در این زمینه ایجاد کند بسیار زیاد است، بنابراین باید سوخت ناوگان در داخل تأمین شود.

 

به گفته مدرس خیابانی، وزارت نفت در زمینه تأمین سوخت از داخل برای ناوگان ملی قول‌های عملیاتی داده است تا چالش سوخت کم سولفور مرتفع شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به افزایش ظرفیت کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ۸۴ هزار TEU در سال قبل به ۱۴۴ هزار TEU در سال جاری گفت: برای بهره‌برداری از این ظرفیت بزرگ، نیازمند حمایت‌های دولت هستیم.

 

نایب رئیس هیات مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: اعمال تعرفه‌های حمایتی از سوی دستگاه‌های مسئول برای ناوگان ملی می‌تواند صاحبان کالا را برای استفاده از ظرفیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ترغیب و تشویق کند.

 

وی تأکید کرد: مدیریت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر خود تکلیف می‌داند که برای تأمین منافع ذی‌نفعان خُرد و کلان از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار