آخرین جزئیات از بازی استقلال و پرسپولیس در اراک-راهبرد معاصر

آخرین جزئیات از بازی استقلال و پرسپولیس در اراک

رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی آخرین جزئیات از بازی استقلال و پرسپولیس در اراک را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 18
کد خبر: ۲۵۷۶۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته ششم لیگ برتر قرار شده تا بازی ساعت ۱۹ به میزبانی شهر اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شود.

محمدرضا غفاری با اشاره به میزبانی اراک از رقابت دربی پایتخت اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، قرار شده دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در روز چهارم مهر در شهر اراک و به میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شود. این درحالی است که هتل اسکان تیم‌ها در اختیار مسابقات دانش آموزی بوده و شاید در زمان برگزاری مسابقه تغییراتی ایجاد شود.

وی بیان کرد: در تهران، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و مبادی ذیربط امروز حوالی ساعت ۱۰ مصوب شد بازی استقلال به عنوان میزبان و پرسپولیس به عنوان میهمان در اراک برگزار شود، اما ما درحال حاضر به دنبال موضوع و مسئله اسکان این دوتیم هستیم چراکه هتل پنج ستاره اراک به دلیل برگزاری مسابقات المپیاد خطوط لوله و وزارت نفت در اراک برگزار می‌شود قدری ما را با مشکل روبرو ساخته است.

رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی ادامه داد: حالا با آنها صحبت خواهیم کرد تا بلکه یک روز بازی‌هایشان را عقب یا جلو بیندازند تا دو تیم را در هتل اسکان بدهیم، پرسپولیس زودتر نامه نوشته و اسکانش را فراهم کرده، اما فقط تیم استقلال مانده که با همکاری مدیریت شرکت نفت و مدیریت هتل بتوانیم تیم استقلال را فراهم کنیم و بازی در اراک برگزار شود. استانداری به صورت شفاهی رضایت خود را اعلام کرده، مبادی ذیصلاح هم شفاهی قبول کرده‌اند تا شورای مربوطه جهت اخذ تصمیم برگزار و در نهایت برای بازی مجوز لازم نیز صادر شود.

غفاری خاطرنشان کرد:، چون استقلال میزبان است شرکت طرف قرارداد این تیم با هماهنگی باشگاه و هیات فوتبال سامانه بازخواهد شد و به تعدادی معین بلیط فروشی خواهد شد، در این مسابقه حضور تماشاگران ۵۰-۵۰ خواهد بود، بلیط فروشی فیزیکی وجود نخواهد بود و مرجع تنها سامانه است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار