ضربه سنگین به گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق کشور + جزئیات-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

ضربه سنگین به گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق کشور + جزئیات

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه شب گذشته قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سیرکان را داشتند با هوشیاری مرزبانان سیستان و بلوچستان با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 20
کد خبر: ۲۵۷۸۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، سردار احمدعلی گودرزی افزود: مرزبانان دلاور سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سیرکان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای مرز، متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت شب گذشته برای اقدامات خرابکارانه در داخل کشور از منطقه عمومی مرزی وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین غیور مردان مرزبانی طی یک عملیات ضربتی با شکست مواجه و ضربه‌ای سنگین بر پیکره آنان وارد شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به هلاکت ۲ نفر از اعضای این گروهک تروریستی اظهار داشت: مرزبانان در پاکسازی منطقه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، تعداد ۲ دستگاه بیسیم دستی، ۲۱ عدد سینه خشاب، ۲ عدد شارژر بیسیم، یک عدد دوربین مادون قرمز، یک عدد تله انفجاری دست ساز، ۲ عدد باطری تله انفجاری، یک عدد گوشی هوشمند، البسه پلنگی و خاکی، اقلام غذایی و یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای کشف کردند.

سردار گودرزی تأکید کرد: مرزبانان دلاور، سلحشور و جان برکف مرزبانی انتظامی کشور ضمن پاسداری از کیان ایران اسلامی، با هرگونه تجاوز مرزی و گروهک‌های تروریستی و اشرار مسلح قاطعانه برخورد خواهند کرد./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار