شگفتی‌ جهان از قدرت یمنی‌ها/ صنعا چشم در چشم تل‌آویو-راهبرد معاصر
وزیر خارجه آلمان با عراقچی دیدار کرد سفارت افغانستان در لندن بسته شد نظرسنجی جدید: هریس در چند ایالت سرنوشت‌ساز از ترامپ پیشی گرفت عربستان سعودی از ایجاد ائتلافی برای تشکیل کشور فلسطین خبر داد رافائل گروسی: فقط اسم برجام باقی مانده | باید به نسخه‌ای به روز شده از توافق قبلی دست یابیم عراقچی: ایران به هیچ عنوان در مقابل یک جنگ فراگیر در لبنان بی تفاوت نخواهد ماند یک فرمانده دیگر حزب الله لبنان به شهادت رسید + عکس یمن، تل‌آویو را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه
احمد محمد احمد العليی، وزير دولت حکومت نجات ملی یمن در گفت‌وگو با «راهبرد معاصر» مطرح کرد:

شگفتی‌ جهان از قدرت یمنی‌ها/ صنعا چشم در چشم تل‌آویو

احمد محمد احمد العليی، وزير دولت حکومت نجات ملی یمن با بیان اینکه این کشور از لحاظ انسانی و نظامی قابلیت‌هایی در اختیار دارد که همه را شگفت‌زده خواهد کرد، گفت: کشورهای اسلامی باید در روزهای آینده برای حل موضوع فلسطین انتخاب‌های حساسی داشته باشند.
احمد محمد احمد العليی؛ وزير دولت حکومت نجات ملی یمن
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 27
کد خبر: ۲۵۸۴۶۶

شگفتی‌ جهان از قدرت یمنی‌ها/ صنعا چشم در چشم تل‌آویو

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ یمنی ها هفته گذشته اعلام کردند، یک موشک مافوق صوت 2 هزار کیلومتری به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. ارتش صهیونیستی تأیید کرد، یک موشک در داخل سرزمین‌های اشغالی فرود آمد و به منطقه بازی نزدیک شهر بندری ایلات در دریای سرخ اصابت کرد.


ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز (جمعه) ادعا کرد، موشک بالستیک شلیک شده از جانب یمن را با سامانه پدافندی پیکان (آرو) هدف قرار داده و این در حالی است که به‌دنبال شلیک این موشک تمامی فعالیت‌ها و پروازهای فرودگاه بن گوریون به حالت تعلیق درآمده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد، بیش از ۱۷ نفر در تل‌آویو به‌دنبال ترس و فرار به سمت پناهگاه‌ها زخمی شده‌اند. رسانه های صهیونیست گزارش کردند، از یمن موشکی پرتاب شد که رادارهای خارج از سرزمین‌های اشغالی نمی توانند شناسایی کنند تا هر وقت بخواهند تل آویو را هدف قرار دهند و این نشانه نگران کننده ای است.

یمن عزم خود را جزم کرده است در کنار غزه و لبنان برابر رژیم صهیونیستی بایستد


ارتش یمن هم‌زمان با حمله موشکی به تل‌آویو، اقدام به پرتاب پهپاد و موشک‌هایی از دریای سرخ به سمت شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی کرد.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی گفت: دارای زرادخانه نظامی پیشرفته ای هستیم که بسیاری از کشورها آن را ندارند و قدرت موشکی ما نمادی از این قابلیت پیشرفته، موثر و مهم است. یمن دارای سطح پیشرفته ای در زمینه های ساخت پهپاد، نیروی دریایی، تشکیل و توسعه نیروی زمینی و تولید تجهیزات مورد نیاز است.

وی افزود: یمنی ها با وجود جنایت‌های هولناک و محاصره شدید، در موضوع اصلی حمایت از فلسطینیان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی ثابت قدم خواهند ماند.


احمد محمد احمد العليی، وزير دولت حکومت نجات ملی یمن درباره حمایت نظامی مقاومت یمن از فلسطین و مردم غزه و نیز ایستادگی کنار حزب‌الله لبنان به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: یمن عزم خود را جزم کرده است در کنار غزه و لبنان برابر رژیم صهیونیستی بایستد و عزم خود را نیز در عمل با پرتاب موشک به عمق سرزمین‌های اشغالی اثبات کرده است. 

وی افزود: معتقدیم آنچه در غزه و لبنان رخ می‌دهد ازجمله حمله الکترونیکی به پیجرها و وسایل ارتباطی چیزی جز جنایت جنگی نیست و در این راستا خود را در وسط معرکه‌ای می‌دانیم که صهیونیست‌ها به راه انداخته‌اند. 

وزير دولت حکومت نجات ملی یمن عنوان کرد: شاید صهیونیست‌ها و متحدانشان یمن را ضعیف تلقی کنند، ولی از لحاظ انسانی و نظامی قابلیت‌هایی در اختیار داریم که همه را شگفت زده خواهد کرد. از همه کشورهای اسلامی می‌خواهم حمایت از فلسطین و غزه را به تأخیر نیندازند و با شجاعت در کنار مقاومت برابر جنایتکاران صهیونیست قرار بگیرند. 

أحمد العليی گفت: ملت مظلوم فلسطین دهه‌های متوالی به وسیله جنایتکاران صهیونیست شهید می‌شوند و این جنایت وظیفه همه مسلمانان را برای توجه به موضوع فلسطین بیشتر می‌کند. همه ما در کنار هم باید به پیروزی نهایی فلسطین برابر رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی کمک کنیم. 

قدرت کشورهای اسلامی برای خنثی‌سازی توطئه‌های محور عبری-غربی کافی‌ست


وزير دولت حکومت نجات ملی یمن تأکید کرد: بی تردید موضوع فلسطین درگاه و نقطه وحدت بخش امت اسلامی است که می‌تواند همه جناح‌ها و کشورها را در کنار هم برابر دشمن صهیونیستی جمع کند. تروریست‌های بین‌المللی صهیونیست از سوی آمریکا حمایت می‌شوند و ملت‌های اسلامی باید برابر این جنایت بایستند. 

وی گفت: معتقدم همین قدرت کشورهای اسلامی برای خنثی‌سازی توطئه‌های محور عبری-غربی کافی‌ست. کشورهای اسلامی باید در روزهای آینده برای حل موضوع فلسطین انتخاب‌های حساسی داشته باشند. 

وزير دولت حکومت نجات ملی یمن ابراز امیدواری کرد، مجموع تحولات به نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی، پیروزی فلسطین و آزادی قدس شریف بیانجامد. 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار