نتایج آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش منتشر شد-راهبرد معاصر

نتایج آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش منتشر شد

پس از هماهنگی‌ها، بررسی و جمع‌بندی نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی نتایج آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۵۸۶۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس قانون، وزارت آموزش و پرورش موظف است از طریق دانشگاه فرهنگیان نیروهای مورد نیاز خود را تربیت و آماده حضور در کلاس های درس کند.

 

با این حال به دلیل ظرفیت پایین دانشگاه فرهنگیان و نیاز شدید نظام تعلیم و تربیت به نیروی انسانی، قانون این مجوز را به وزارت آموزش و پرورش داده است تا از طریق آزمون استخدامی نسبت به جذب نیرو کرده و از طریق دوره های آموزشی و آزمون های سنجش و ارزیابی نسبت به رشد کیفی نیروهای جذب شده اقدام کند.

 

در اولین گام از این آزمون‌ها و با همکاری جهاد دانشگاهی، آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش‌وپرورش شامل مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد.

 

اگرچه نتایج اولیه آزمون ۲۵ خرداد منتشر شد با این حال هماهنگی و بررسی و جمع‌بندی نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی اعلام نتایج را با تاخیر مواجه کرد.

 

وزارت آموزش‌وپرورش پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که نتایج آزمون کیفیت بخشی از شنبه ۷ مهر به بعد اعلام می‌شود.

 

و حالا جهاد دانشگاهی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که نتایج آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی در درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی: hrtc.ir در دسترس قرار گرفته است.

هفته پیش مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اطلاعیه‌ای اعلام کره بود که:

«نظر به سؤالات مکرر داوطلبان در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش؛ بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، اعلام نتایج نهایی منوط به دریافت لیست امتیازات بخش ارزیابی تکمیلی از وزارت محترم آموزش‌وپرورش است. پیرو مذاکرات صورت‌گرفته با همکاران وزارت آموزش‌وپرورش مبنی بر لزوم تسریع در امر پاسخگویی و تعیین وضعیت نهایی داوطلبان، به آگاهی می‌رساند، بر اساس اعلام قسمت مربوطه در وزارت آموزش‌وپرورش، این مهم در حال جمع‌بندی نهایی بوده و به‌محض تکمیل، برای اعمال در کارنامه داوطلبان به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارسال خواهد شد. بدیهی است پس از دریافت امتیازات، بلافاصله موضوع اعلام نتایج در دستور کار قرار خواهد گرفت و در کمترین زمان ممکن کارنامه داوطلبان در پروفایل آن‌ها بارگذاری خواهد شد»./ /مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده