پیکر مطهر شهید نصرالله از زیر آوار سالم بیرون آورده شد-راهبرد معاصر
حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله بیانیه دوم مقاومت: با موشک به دو هدف صهیونیستی حمله کردیم برنامه سفر نخست‌وزیر روسیه به ایران نتانیاهو: به اتحاد نیاز داریم/ در ۷ جبهه در حال جنگ هستیم آمار اولیه شهدا و زخمی‌های حملات رژیم صهیونیستی به یمن حملات پهپادی و موشکی شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: دولت بایدن از ترس واکنش احتمالی ایران فلج شده است انفجار‌های پیاپی در عکا و خلیج حیفا پنتاگون: قابلیت پشتیبانی هوایی در خاورمیانه را تقویت می‌کنیم پیکر مطهر شهید نصرالله از زیر آوار سالم بیرون آورده شد ایران حمله رژیم صهیونیستی به یمن را به شدت محکوم کرد ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شهر صیدا در جنوب لبنان واکنش یمن به بمباران هوایی بندر الحدیده: اهداف غیرنظامی اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد + فیلم

پیکر مطهر شهید نصرالله از زیر آوار سالم بیرون آورده شد

پیکر شهید سیدحسن نصرالله، مجاهد کبیر و دبیر کل حزب‌الله لبنان و تعداد دیگری از شهدای حزب‌الله از زیر آوار سالم بیرون آورده شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۵۸۷۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیکر شهید سیدحسن نصرالله، مجاهد کبیر و دبیر کل حزب‌الله لبنان و تعداد دیگری از شهدای حزب‌الله از زیر آوار سالم بیرون آورده شده است.

محل استقرار سیدحسن نصرالله و همراهانش با فاصله قابل توجهی از سطح زمین، در زیر زمین در منطقه ضاحیه قرار داشت و محافظت می‌شده است؛ با این حال عملیات تروریستی اسرائیلی‌ها با بمب‌های سنگرشکنی که از آمریکایی‌ها گرفته بودند، این جنایت را رقم زد.

 با عنایت به سالم بودن پیکرها، شهادت این شهدا ناشی از موج انفجار سنگین ده‌ها تن بمبی بوده است که بر روی مقر فرماندهی حزب‌الله ریخته شده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار