اظهارات مقام بلندپایه اردنی درباره استفاده احتمالی اسرائیل از حریم هوایی این کشور علیه ایران-راهبرد معاصر
۸ نیروی امنیتی پاکستان در ایالت خیبرپختونخواه کشته شدند نخست وزیر انگلیس: حمله هولناک ایران به اسرائیل ما را به نقطه خطرناکی رساند اظهارات مقام بلندپایه اردنی درباره استفاده احتمالی اسرائیل از حریم هوایی این کشور علیه ایران گردان‌های القسام مسئولیت عملیات «بئر السبع» را بر عهده گرفت هریس: هر کاری بتوانیم برای کمک به اسرائیل انجام می‌دهیم ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره روش و زمان پاسخ به حمله ایران  سفیر استرالیا در تهران به وزارت خارجه احضار شد + جزئیات سخنگوی وزارت امور خارجه: سیاست ناامنی‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید جدی علیه صلح و ثبات است نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است

اظهارات مقام بلندپایه اردنی درباره استفاده احتمالی اسرائیل از حریم هوایی این کشور علیه ایران

اردن برخی اخبار منتشره درخصوص اجازه دادن به اسرائیل برای استفاده از حریم هوایی این کشور در حمله به ایران را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۲۵۹۴۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک منبع بلندپایه اردنی اخبار منتشره در رسانه‌های صهیونیستی در خصوص اجازه امّان به اسرائیل برای استفاده از حریم هوایی این کشور در حمله به ایران را تکذیب کرد.

این منبع اردنی به تلویزیون دولتی المملکه گفت: امّان به تل‌آویو اطلاع داده که هرگز اجازه نخواهد داد حریم هوایی‌اش را نقض کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اظهار داشت در پاسخ به نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور اسماعیل هنیه و نیز ترور سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرارداد.

بنا به اعلام سپاه پاسداران، این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سپاه همچنین هشدار داد: اخطار داده می‌شود چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار