واریز پاداش پایان خدمت این دسته از فرهنگیان بازنشسته-راهبرد معاصر
چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است! اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد هشدار وزارت بهداشت: «صابون تریاک» مجوز ندارد آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه‌ها از روز یکشنبه نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد ایلان ماسک از محصول جدید تسلا رونمایی کرد | روبوتاکسی نه پدال دارد و نه فرمان! پیش‌بینی پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور مرگ نایاب‌ترین و زیباترین گربه ایران + عکس کارمند یکی از ادارات رباط‌کریم به اتهام ارتشا راهی زندان شد پذیرفته شدگان روزانه ارشد ۱۴۰۳ اجازه شرکت در آزمون امسال را ندارند طوفان ویرانگر میلتون به فلوریدا رسید | شب شدن روز در دل طوفان + فیلم ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ | داوطلبان یک هفته فرصت دارند احتمال پرداخت ۳ میلیون تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی پلیس فتا: حتی باز نشر اخبار کذب و شایعه نیز از مصادیق مجرمانه به شمار می‌رود وزش باد شدید در تهران و ۳ استان دیگر / رگبار باران و رعد و برق در این مناطق

واریز پاداش پایان خدمت این دسته از فرهنگیان بازنشسته

خشی از پاداش فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۲/۱۴۰۳ در حال واریز است. بازنشستگان انتظار دارند تا پایان مهر، معوقات مزدی همه بازنشستگان در تمام استان‌های کشور پرداخت شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۳۴

به گزارش راهبرد معاصر، بخشی از پاداش فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۲/۱۴۰۳ در حال واریز است. بازنشستگان انتظار دارند تا پایان مهر، معوقات مزدی همه بازنشستگان در تمام استان‌های کشور پرداخت شود.

معلمان بازنشسته در استان‌های مختلف از واریز پاداش پایان خدمت خود خبر داده‌اند.

 

گروهی از فرهنگیان بازنشسته پس از گذشت بیش از یک تا دو سال از بازنشستگی خود هنوز موفق به دریافت پاداش پایان خدمت، اصلاح و اعمال حکم رتبه‌بندی نشده‌اند.

 

آنها گرچه دنبال مطالبات قانونی خود و پاداش پایان خدمت هستند اما هنوز پاسخی روشن دریافت نکرده‌اند. این گروه از بازنشستگان چند مطالبه دارند که در این گزارش توسط نماینده فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۲ به پاداش پایان خدمت اشاره شده است. 


بر اساس گزارش‌ها، بخشی از پاداش فرهنگیان بازنشسته مربوط به سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در حال حاضر در حال واریز است.

معوقه مربوط به تمامی بازنشستگان در سراسر کشور پرداخت شود. این موضوع به‌ویژه برای فرهنگیانی که به تازگی بازنشسته شده‌اند.

 

از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود دولت و وزارت آموزش و پرورش در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.


این رتبه‌بندی روی حقوق بازنشستگی افراد تأثیر‌گذار است یعنی آن عقب افتادگی باید از سال ۱۴۰۰ تا امسال ضریب بخورد و روی حقوق‌ها اعمال شود.

 

به نظر می‌رسد این پرداخت‌ها به‌عنوان گامی مثبت در راستای تحقق مطالبات معلمان بازنشسته و بهبود شرایط معیشتی آن‌ها تلقی می‌شودئو می‌تواند به رفع دغدغه‌های مالی این قشر از جامعه کمک کند

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار