دستگیری در شورا و شهرداری پاکدشت به ۸ نفر رسید-راهبرد معاصر
زخمی شدن محیط‌بان اصفهانی از ناحیه چشم و سینه با شلیک مستقیم شکارچی غیرمجاز + عکس سن جدید بازنشستگی اعلام شد دستگیری در شورا و شهرداری پاکدشت به ۸ نفر رسید صدور گواهینامه رانندگی دو زبانه برای اولین بار در ایران هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است! اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد هشدار وزارت بهداشت: «صابون تریاک» مجوز ندارد آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه‌ها از روز یکشنبه نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد ایلان ماسک از محصول جدید تسلا رونمایی کرد | روبوتاکسی نه پدال دارد و نه فرمان! پیش‌بینی پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور مرگ نایاب‌ترین و زیباترین گربه ایران + عکس

دستگیری در شورا و شهرداری پاکدشت به ۸ نفر رسید

دادستان پاکدشت از شناسایی افرادی که با دریافت رشوه در امور ساخت‌وساز‌های غیرمجاز این شهر دخالت می‌کردند، خبر داد و گفت: شمار دستگیری‌ها در این پرونده به ۸ نفر رسید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، محمد حسن‌پور با اشاره به دستگیری اخیر از شورای شهر اظهار داشت: دستگیری شورا و شهرداری پاکدشت در پرونده مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به ۸ نفر رسید.

وی افزود: اخیراً یک عضو شورای شهر، یکی از پرسنل شهرداری و سه نفر از مرتبطین این افراد در زمینه رسیدگی به ساخت و ساز‌های غیرمجاز دستگیر شدند.

دادستان پاکدشت در ادامه گفت: پیش از این نیز همسر این عضو شورای شهر، یکی از کارکنان اداره ثبت احوال و ۱ نفر از مرتبطین ساخت و ساز غیرمجاز دستگیر شدند.

حسن پور در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری در خصوص این پرونده و شناسایی افرادی که با دریافت رشوه در امور ساخت‌وساز‌های غیرمجاز این شهر دخالت می‌کردند، ادامه دارد./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار